Marketlerin kartelleşip suni enflasyon yapması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Marketlerin enflasyonu bahane ederek üste kendilerinin fiyat eklemesi ve suni enflasyona sebep olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Özellikle A 101 ve BİM danışıklı dövüşüyor bu aralar sanki.
Marketlerin kartelleşip suni enflasyon yapması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla