Benzin ve motorine dün gelen zammın ardından bu gece motorine 1.36 lira zam daha geliyor.


Ay sonuna kadar 28 TL olacağına dair bir duyum aldım. Shell de çalışan Bi arkadaşım söyledi. Aylık olarak zam listesi geliyormuş ve liste de öyle yazıyor dedi 🙄
Cevap
13Cevap
Motorin benzini geçecek deseler inanmazdım, şimdi inanıyorum maalesef. Gelir o da
Kurbağa hikayesini bilir misiniz?
Birden olacaksa 50 tl olsun da biz de kurtulalım artık..
Her gün zam gele gele, zamın gelmediği gün asıl sürpriz oluyor...
Arabamı kapalı otoparka koydum, dışarıya çıktığım zamanlarda ise toplu taşımayı kullanıyorum. Yaz geldiğinde yapacağım ilk iş arabayı satmak olacak
Avrupanın en ucuz benzinini kullanıyoruz, lakin bir farkla onlar euro ile alıyor.
Artık otomatike bağlandı. Küreselciler istedikleri gibi düğmeye basıyor.
Ona zam buna zan her Poka zam gelsin bakalım daha neleri göreceğiz gelsin
Büyük zam değil alıştık artık çocuk oyuncağı givo fiyat değişikliğine
Gelsin hakediyoruz. Daha bir çok şey başımıza gelir :)
Çok geç kalındı 30/40 olması lazım en az ki millet arabasını çıkaramayacak duruma gelsin
Ne geliyorsa geliyor toprak doyursun gözlerini
Düşünemiyorum artık düşünme yetimi kaybettim
Battı balık yan gider. İsterse 50 olsun.
Muhtemel fazlasının geleceğinide düşünüyorum
Bu gece zam yok desen daha çok şaşırırdım
Geç kalınmış bir zam kararı.
Ben hep 50 liralık alıyorum
Gelirse gelsin benim yok rahatim
petrol dususte degıl mı nıye gelıyor ya
Şaşırmam ya gelir
Aliştik artik
daha ne kadar gelebilir son bir seneye bakarsak...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?