17 Haziran Cuma gününden geçerli olmak üzere motorin grubunda 80 kuruş daha zam bekleniyor.


Hep bir algı bu insanları elektrikli araçlara yöneltmek için diye düşünüyorum.
Petrol varil fiyatı daha önceleri şimdikinden daha yüksekte olmuştu bu kadar pahalı değildi benzin şimdi ne değişiyorda bu bahane ediliyor.
Aman evde oturun hala almaya devam edenler tamam çalışanlar alsın gezmek isteyen de gezmesin ki alınmayan mazot benzin iner fiyatı yani bu böyledir satılmaz ise ne yapsın düşürürler zaten kimse bir şey yapmıyor ki gerçekten yurt dışına çıkanlara karsiym ama bu gidişle bende oraya uçarım uçak fiyatları düşer ise dhjeen
Cevap
6Cevap
Zamlar şaşırtmıyor
Oysaki seneye Araba almayı düşünüyordum umarım alana kadar petrol krallık yaşamaz
Kemal Sunalın zam sahnesi geldi aklıma jdjsj
Zama zam zam da zam zam
Uluslar arası fiyata getireceğiz dediler 2€ hesaplayın 36₺
gelir normal 7 liradan 8 liradan 28e çıkardılar kaç şu an bilmmiyorum
Alistik
80 kuruş az geldi
saniye bir zamlanıyor artık normal gelmeye başladı
hayırlısı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?