Erkek arkadaşım benden daha fazla kazanıyor, kendimi kötü hissediyorum. Erkeğin kadından fazla kazanması bir sorun mu?

Erkek arkadaşım benden yaşça büyük ve daha oturmuş bir işi var. Dolayısıyla zevkleri de biraz bana göre lüks alışkanlıkları da. Ben ödemeleri o yapınca çok geriliyorum ve kendimi kötü hissediyorum. Size de aynı şey oluyor mu? erkek arkadaşınızın sizden fazla kazanması sorun olur mu, kötü hisseder misiniz?
Erkek arkadaşım benden daha fazla kazanıyor, kendimi kötü hissediyorum. Erkeğin kadından fazla kazanması bir sorun mu?
Cevapla