Sevgili olduğunuz erkeğin sizden daha az kazanması sorun olur mu?

Mesela üstünlük kurma çabanız olur mu? ya da bu durumu ilişki içindeki eylemlerde kullanırmısınız.

Kavgalarda bunu yüzüne vururmusunuz?

Sevgili olduğunuz erkeğin sizden daha az kazanması sorun olur mu?
Cevapla