Amerikalı biriyle konuştum. Burada 5 litre yağ 9 dolar dedi. Demin 5 litre ayçiçek yağına baktım 270 TL. Bu nedir yahu?
NOT: Amerika'daki fiyatla ilgili bir yanlış varsa Amerika'nın yalancısıyım. Varsa yanlış düzeltin.
NOT: Amerika'daki fiyatla ilgili bir yanlış varsa Amerika'nın yalancısıyım. Varsa yanlış düzeltin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Müstehak tabii böyle cahil halkın hakkı budur, halen dış güçler diyenler varken acımıyorum kimseye
Evet mubah hala bu kadar şeye rağmen akp diyen yüzde 53 varsa. mubah
Öldük kardeşim gömenimiz yok bu kadar basit
Abi yağ alamıyoruz resmen.
Bu Millet 12 saat çalışıp ayın sonunu göremiyor hala akıllanmıyolar olan bize oluyo anasını satayım
12 saat çalış, sadece bir pazarın olsun, bir de üstüne hakkını alamıyorsun.
Bak hıyara dötü yemedi engel bastı Bunlar asıl Vatan hainidir bir grup yandaş ve saraya kendi halkının bütün mal varlığını peşkeş çekmişlerdir
Aynen kardeşim asgari ücrete %50 zam dediler yalan üstüne üstlük 10 kat gıdaya giyime Doğalgaza zam yaptılar Vatan haini asıl bunlardır
Dötü yemediği için değil, saygısız bir asalak olduğun için. Senin dötün yeseydi, işin doğrusu nedir diye sorardın. Ama yemiyor. Soramıyorsun. Son yazdığım yorum senin için de geçerli.
Bak hala öylesine biri denen canım konuşuyor lan halkı soydular vergilerle hala halkı suçluyor şeref yoksunu niye markete gidip 5 er yağ alıyormuş daha fazla zamla almamak için olabilir mi saman var beyinlerinde yandaşlar nasıl zengin oldu diye sormaz ama niye işine gelmez sonda din min işleri
@BeniBöʎleBil yürü git lan o vakıflarda tecavüze uğrayan çocuklar sizin yüzünüzden yoksulluk halkı fakir yapmak sizin yüzünüzden dinle kandırdınız insanları orta sınıfı yok ettiniz hala da halkı suçluyor
"daha fazla zamla almamak için olabilir mi " ... Az bir beyin olsa bunu sormazdın.. Biz şerefsizin de, karaktersizin de , anasını satmaya hazır kalleşlerin de kim olduğunu görüyoruz...
@BeniBöʎleBil kes lan fox haber her gün pazarda fiyatlara isyan ediyo halk çıksa ya akp liler pazara gitsin yiyor mu Milletin arasına girmeye yemez bu kadar basit
Tamam.. Bir daha benim cevaplarım altına gelip yorum yapma... az gelişmiş, sosyal medya karılarının dedikodusu ile laf eden tiplere ayıracak vaktim yok. Buraya da , gtü yemedi dediğin için yazdım. yoksa senin boş beynine vakit ayırmam.
@BeniBöʎleBil Tamam sakin olun. İkiniz de bu vatanın evladısınız.
Ben bu parti iyi yönetse helal olsun iyi derim yok kardeşim hırsızlık bunlarda dinle kandırma bunlarda üretmek yerine katara toprak satmak bunlarda vekillerin oğulları uyuşturucuyla gezen bunlarda zina bunlarda Burhan kuzu olayı, ne ararsan var mafya yönetimi elin Suriyelisi birinci sınıf vatandaş oldu ikinci Avrupalı Turistler, Türk 3. Sınıf hadi yok öyle bir şey desin diyebilir mi?
Haklısın kardeşim. Maalesef ülkenin acı gerçekleri.
Ya yürü git benim tipin belli yüzüm belli sen kimsin sıfır karşıma bile çıkamazsın anlat sen anlat kardeşim senln geleceğini bunlar çalacak sen iyi dinle bunu bimde üniversite biritip genç çok dolu
Bak ne diyo bak işin doğrusu neymiş herşeye bi bahaneleri var yok dıj güçler yok stokçular yok bilmem ney cevap asıl sorun hiçbiri üretim yok halktan aldıkları vergileri kendilerine akıtıp vergi üzerinden halkı soyup devleti yönetmeye çalışıyolar sonra dıj güçler yok stokçular sen büyük devlet olmazsan gelen vurur giden vurur bunlarda büyük devlet olma hayali yok soyma hayali var sonra da işi kıvırıp halka yalan söylüyorlar peki halk artık inanıyor mu hayır elim kırılsaydı da vermeseydim diyenlere bak şimdi nasıl sürünüyolar yoksullukla zamanında koyduk diyorlardı ama sahipleri onları unutunca ne oldu yoksulluk sefalet
Korkak olduğumuz için oluyor bunlar
Bilemedim valla.
Fox TV nin halka attığı kazık. Afiyetle olsun.
Fox Tv'den Fatih Portakal artırdı fiyatları.
Olayların nasıl geliştiğini ve doğrusunun ne olduğunu biliyor musun?
Hayır bilmiyorum. Ben cahılım.
Bilseydin, Fox TV ve yağ üreticileri birliği ile halkı nasıl kazıkladıklarını anlardan.. Merak etmiyorsunuz.. Araştırmıyorsunuz.. Muhalefet yapmak uğruna halkı kazıklayanları yalamayı tercih ediyorsunuz.. Hükumeti eleştiren ahlaksızların yanında olduğunuzun farkında bile değilsiniz. Dün akşam oturdum tek tek bu mevzuyu inceleyip araştırdım. Muhalefet çoook ahlaksız.
Haklısın. Eskiden yağ almak için yağ kuyrukları vardı, şimdi ise yağ almak için paramız yetmiyor.
@KASLANnN-_ Aradan çık ey cahil.. Halkı kandıranlar muhalif yamyamlar..
Parası yetemeyen halk, zam gelecek diye 5 Litrelik yağ tenekelerini 5 er 5er yağmalıyor marketlerde... Fox Tv nin gazı ile. Fox TV bu yüzden ağır ceza alacak.. Yalan haber ile halkta infial yarattığı için.
Farkında mısın... Soramıyorsun bile işin doğrusu nedir diye... Çünkü sahtekarların, muhalefet olmasına rağmen halkı kazıklayanların avanesi olmaya razısınız.. Sizin gibi insanlar ülke yansa, batsa, işgal edilse bile, hükumet gitsin diye düşmanla iş birliği yapar.. Ki zaten bu olay da aynı durum var... Hükumet düşmanı bir gavur menşeli kanalın yalan haberini savunmaya ve onu haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz... Mevzu bitmiştir.
Milletçe hakediyoruz