Ohahaha ne demek 437 tl çüüşşş ulan yabancı bi memlekette adı lazım değil Kore :d yağları su gibi harcıyolar aşırı ucuzmuş yani yağ en ucuz şeylerden olmalıydı ben şok. Tabi çok tüketmemek lazım ama hani illaki insani düzeyde kullanmayanlar da vardır ne desem bilemedim yeni yasayı tam okumadım çünkü. d
Asgari ücrete yapılacak zamın acısını fazla fazla çıkarıyorlar işte :d
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Resmen ge*berin acliktan bize ne diyorlar. O dedigin fiyata olsem zeytinyağı alamam. Margarin de aşırı zararlı vücuda. Onu bile aldigimiza şükür eder olduk. Hala bu koyunlar gormezler bunlari.
şu an ne ucuz ne pahalı bilmiyorum hala oturmuş değil fiyat algım. Açıkcası 5 litre yazıyor çokta pahalı gelmedi.
Kendime göre hesaplıyorum. Ona göre değer biçiyorum.
5 litre yağı 1 yılda bitiremem herhalde. doğal olarak bana ucuz geliyor.
kıyafet mi alacağım 2 tane mont aldım 5000 tl mi tuttu yine ucuz çünkü zevk için almamışımdır bir daha uzun bir süre almayacağım için Örnek 5000 bölerim 4 yıla benim için Okay