Kesinlikle çok iyi kar edeceksin.. Aslında bankadan gram bile alsan olurdu kardeşim.. Aynı şey.. Banka da kuyumcu kadar kesiyor.. Hatta 3 yıl sonra sen ondan 3-4 kat daha fazla kazanacaksın..
Bankadan gram alıyorsun zaten hemen al-sat yapıp nakit cebinde olurdu. Kuyumcu kuyumcu gezmene gerek yok yani. Yok eski altın, yeni altın derdi aman..
Yani altin durdukca degerleniyor hic dustugunu gormedim uzun sure ama bozdururken toplu bozdurmayin almiyor cogu sarraf zaten aldıklarındada deger dusuruyorlar