Erkek arkadaşımın biletini benim kartım ile aldık, sizce geri nasıl isterim?

Otobüs biletini önce iptal oldu bilet kar yağmıştı ondan dolayı tekrar aldım iptal olanın parası yattı diğerinin parasını da erkek arkadaşım ben ödeyeceğim dedi bende acelesi yok dedim ATM bulayım öderim dedi tamam dedim sonra memleketine gitti kartta sorun vardı yaptırayım dedi hemen paranı göndereceğim tamam dedim sorun yok çokta borcum var biliyor sürekli paraya ihtiyacım varsa atayım diyor askerden yeni geldi ama bilet parasını hiç söylemiyor 320 TL bilet parası ondan hiç bahsetmiyor yani öderim vs demiyor ne yapmalıyım?
Erkek arkadaşımın biletini benim kartım ile aldık, sizce geri nasıl isterim?
Cevapla