Brent petrol adım adım yükseliyor. O yükseldikçe benzine ve mazota da zam beraberinde geliyor. Zam üstüne zam yiyen benzin ve motorini Salı gününden itibaren 70 ile 90 kuruş arasında zamlanacağı belirtiliyor.
Olur mu yeğenim biz Avrupa nin en ucuz akaryakıtini kullanıyoruz Avrupa ile esitlememiz lazım 🤦♂️🤦♂️ malum önceden dolar yükseliyor diye zam yapılıyor diyorlardı şimdi de en ucuzu kullanıyoruz diye zam yapıyorlar sanırım
Biz onları sövme saymiyoruz hadi gidelim petrol önünde halay çekelim zamlar çıldırttı diye ben köşker ayakkabı ile davul çalarım arciyide alalım o kalrnet çalar güzel
@tantunisultansuluman halk ekmek'teki kuyruk ekmek az geliyor, Sabah soğuk geliyor akşam sıcak geliyor millet akşam ekmeğini bekliyor ve ekmek az geliyor
Güzel kardeşim olaya ideolojik bakma benim kendi büfem var 16 senedir işletiyorum. Önceden fabrika 3 vardiya yapardı sabah ekmeği gece çıkar sabah sıcak gelirdi. Şimdi gece çalışma yok yarının ekmeği bugün çıkıyor sabah buz gibi ekmek geliyor kimse almıyor öğlen ve akşam ekmeğini bekliyorlar. Ayrıca ekmek az çıkıyor yetmiyor.
İdeolojik bakmıyorum Bursa'daki olayı söylüyorum ekmek sabahta sıcak geliyor akşamda fiyatların durumu ortada hesap kitap ordada halkın neden kuyrukta olduğu ortada. Akar yakıt benzinlikler dolu diyorsun akar yakıt özel tüketim mi? Alınan ÖTV ve alınan vergiler ortada. Bufene gelen ekmeğin fiyatına buğdayın ekilirlen sürülürken taşınırken fabrikaya gelen işçinin servis ücretinden ekemgin dağıtım masrafına kadar içine girdiği ortada
Hicbirsey olmaz bu ülkede yüzde 60 olduğu sürece... anayasal hakkımız olan protestoya bile yeltenemiyoruz artık karşımızda biber gazı jop. Geçen Bursa'da bir işçi sendikalaşma ya kalktı bir gecede 100 kişi işten çıkarıldı çalışan protesto etti grev yaptı karşısında biber gazı jop buldu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Birazdan "arabası olmayanları ilgilendirmeyen haber" diyenler buraya damlar. Akaryakıt zammı=gıda zammı olduğunu anlamayan beyin özürlü grubu.
Onlar yüzde 60
Olur mu yeğenim biz Avrupa nin en ucuz akaryakıtini kullanıyoruz Avrupa ile esitlememiz lazım 🤦♂️🤦♂️ malum önceden dolar yükseliyor diye zam yapılıyor diyorlardı şimdi de en ucuzu kullanıyoruz diye zam yapıyorlar sanırım
45 litre mazotu 30 dönüm arazide iki gün içinde harcarım anadın mı. Djjd Ben hep bir depo alıyorum, farketmiyor.😂
Üzümlü kekler para etmeyince ama sovuyooonn fdfdf gübre kaç para gubreee
Orta yerde sövmüyom içimden devam. Shjdj
Biz onları sövme saymiyoruz hadi gidelim petrol önünde halay çekelim zamlar çıldırttı diye ben köşker ayakkabı ile davul çalarım arciyide alalım o kalrnet çalar güzel
Arçi güzel zurna çalar djdj
Her şeye rağmen benzin istasyonları tıka basa dolu anlamış değilim
Halk ekmek kuyruklarında meteelerce kuyruk bunuda anlamış değilim
@tantunisultansuluman halk ekmek'teki kuyruk ekmek az geliyor, Sabah soğuk geliyor akşam sıcak geliyor millet akşam ekmeğini bekliyor ve ekmek az geliyor
Ekmek ihtiyaç. Fiyatlar ortada. Fırından 3 ekmek yiyen halknekmekten 1 yiyor fırına 7.5 vereceğine halk ekmeğe 2.75 veriyor.. sicagisogugu bahane...
Güzel kardeşim olaya ideolojik bakma benim kendi büfem var 16 senedir işletiyorum. Önceden fabrika 3 vardiya yapardı sabah ekmeği gece çıkar sabah sıcak gelirdi. Şimdi gece çalışma yok yarının ekmeği bugün çıkıyor sabah buz gibi ekmek geliyor kimse almıyor öğlen ve akşam ekmeğini bekliyorlar. Ayrıca ekmek az çıkıyor yetmiyor.
İdeolojik bakmıyorum Bursa'daki olayı söylüyorum ekmek sabahta sıcak geliyor akşamda fiyatların durumu ortada hesap kitap ordada halkın neden kuyrukta olduğu ortada. Akar yakıt benzinlikler dolu diyorsun akar yakıt özel tüketim mi? Alınan ÖTV ve alınan vergiler ortada. Bufene gelen ekmeğin fiyatına buğdayın ekilirlen sürülürken taşınırken fabrikaya gelen işçinin servis ücretinden ekemgin dağıtım masrafına kadar içine girdiği ortada
Bursa'yı bilmiyorum ben İstanbul için söylüyorum
Seninde zamina koyarlar onunda benimde. Sene sonu zamcik verirler yılbaşında zamcigi alirlar
Kol gibi geçirecekler yine desene 😅 neyse ben hazırlayayım kendimi
Bebek yağsı mı yollayalım mı o vazalim mi yollayalım
Gresss yağı daha kaygan 😅😅
Silikonlu gres olsun o zaman fdfd
Oljr tabee fn
bu işin sonu hiç iyi değil
Hicbirsey olmaz bu ülkede yüzde 60 olduğu sürece... anayasal hakkımız olan protestoya bile yeltenemiyoruz artık karşımızda biber gazı jop. Geçen Bursa'da bir işçi sendikalaşma ya kalktı bir gecede 100 kişi işten çıkarıldı çalışan protesto etti grev yaptı karşısında biber gazı jop buldu
herşeye alışmaktan başka bır bılmem neye yaramıyoruz aslında
Kapatmayııızzz ziv ziv gezeriz yinee
büyük zam gelmesine gerek yok zaten her akşam yansıtıyorlar
Gelsin gelsin bişey olmaz az gezeriz ne olacak
Sen git diriden kaçak al fdfdf
Jsjsjscırcır yapıyor
oooyyyyy oy oooooyyyyyy
ne güzel ne güzel
Zamlarını s*kiyim yeter artik
Eşeğin mina su kaçırdılar iyice bu ne ya