Regl muhabbetleri ne zaman biter?

Çok sıkıldım artık regl muhabbetlerinden yok bunun üzerine söyleşiler konferanslar yok erkeklerle kıyaslamalar, regl olan çocuğuna kızma hakkında farkındalık amaçlı söyleşi olsa tamam da paso güçlüyüz bilmem neyiz safsatalarından öteye geçmiyorlar. Of çok sıkıldım ne zaman bitecek bu moda
Regl muhabbetleri ne zaman biter?
Cevapla