Son yıllarda ülkemizde çok ciddi bir enflasyon artışı görüldu. Her gün yükselen konut, araba ve gıda gibi önemli şeylerin fiyatını yüksekçe yükseldi.Peki siz son 2 yılda fakirleştiğinizi hissettiniz mi? #kafamıngüzelligi
Hissettim, özellikle geçen ay boyunca çok ciddi sıkıntılar yaşadım. Babamın emekli maaşı yattıktan bir hafta sonra babamın parası bitti. Maaşım ayın 15'inde yattı, 13 günde son 400 lira kalana kadar ancak bitti. 400 lira, telefon, internet, elektrik ve doğalgaz faturalarından birisi otomatik ödeme talimatlı olarak bırakıldı. Her şey uçtu. Bu ayın başına kadar zar zor idare ettik.
Ehliyetim arabam yok maalesef. Benim açımdan sıkıntı yok. Gıda konusunda da fazla bir artış göremiyorum. Fiyatlar ilk başta yüksekti fakat yerine oturuyor. Emlak fiyatlarını bilmem fakat kiraların çok yükseldiği doğru.
Fakirlesmekmiii insanlar açlıktan ölüyor. Bastakiler telefonunuz var diyor. İnsanlar evsiz barksiz soğukta donuyor aç olan yok diyor. İnsanlar evlerinde kira gıda giyim alamazken yine yukardakiler Evine ekmek götürmeyen yok diyor yakıta gıdaya zam yapmaya devam edip zamm a karşıyım diyor... .. Biz ne zaman bu hale geldik... BİZ NEDEN BU HALE GELDİK BİZ KENDİMİZİ ONLARN. ELLERİNE BIRAKTİK...
Kesinlikle katılıyorum. Yaşadığına şükür et dediklerinde yine biz susacagiz. Arabası olanı zengin telefonu olanı tok evi olanı da tirliyoner ilan ederler
Çok ama çok haklısın. Susmamamız gerekir, sandıkta sesimizi duyurmamız gerekir. En basitinden kişisel bakım ürünleri almak, diş macunu, diş fırçası almak ya da yazın tatile gitmek, metroya binmek, bi çikolata almak lüks olmamalı. Lüks değil bunlar. Ama halkımız bunları artık lüks olarak görüyor. Bir bardak kahve bile lüks. Ve bütün bunlara ne için katlanıyoruz, başımızdaki şahıs 100 bin lira alsın, sıcak sarayda otursun diye. Yazık ya cidden yazık.
benzin 14₺ oldu cidden pahalı ama trafikte rahatladı birde olumlu düşünün hurda arabalara 100 bin veriyorlar alın şimdi arabanın üstüne oturun ohhhhhhh
İşyerim var 6 lira ya aldığım ürüne KDV ve kar ekleyip para kazanıyordum şu an KDV hariç 9.75 fiyatı var her şey o kadar pahalı oldu ki ne yapacağımızı şaşırdık
Hatta zenginleştim 2017 de araba almayı 64 bine sıfır araba oldu 350 bin ev almıştım 2016 da o oldu 500 bin bankada param var 50 bin Rabbim veriyor şükürler olsun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hayat pahalılaştıkça evden daha az çıkıyorum. Hem fakirliğimi hissetmiyorum, hem de alamadığım şeylere üzülmüyorum. 😊
Dibine kadar hatta meydan okuyorum biri fakirleşecekse en iyi biz fakirleşiriz. Bu piyasada ithalat, ihracat hatta ve hatta yeri geldiğinde imalat bile yaparız. Biz fakirleşenlerde zirvedeyiz