Alacaklıların telefonuna bakmıyorum, nereye kadar gider bu?

Yaptığım ticaretten dolayı büyük zarar gördüm. 2 milyondan fazla borcum var ve altından kalkmam uzun bir süre mümkün değil.

Telefonumu her gün büyüklü veya küçüklü 5 kişiden fazla arayan var, para istemek için. Hepsi de haklılar ve haklarını istiyorlar ama zor durumdayım. Kendim parasız geziyorum. Her gün icra açılıyor. Bunun da üstesinden gelirim ama şu anda değil. Bend e arayanların telefonuna bakmıyorum çünkü söylenecek tüm şeyleri söyledim.

3 gün sonra 5 gün sonra 2 ay sonra dedim ve maalesef yine ödeyemedim. Ne yapmamı önerirsiniz? Böyle bir insan değildim ama şartlar bu hale getirdi :(
Güncellemeler
+1 yıl
onlarca insanı mağdur ettim. belki de benim yüzümden onlarda başkalarını mağdur etti. psikolojiside çok ağır herşeyi çok kötü :(

500 bin dolar borcumu her ay taksitle ödediğim firma makineleri haczettirdi. çünkü yıllardır ödediğim rakama yeninden çıktı borcum :. allah yardımcısı olsun benim gibi durumda olanların
Alacaklıların telefonuna bakmıyorum, nereye kadar gider bu?
Cevapla