Telefonlarla arası iyi olanlaar buraya. yardım edecek kimse yokmu. Sorum detayda?

Evet arkadaşlar telefondan iyi anlayanlar ya da telefoncular Vs. Elimde sony xperia z var ve ben imei sini değiştirmek istiyorum bunu nasıl yapabilirim? Aslında sorum şu olması gerek. Telefon hat almıyor bunun için bence imei değiştirilmesi gerek sizcede bu yararlı olurmu?
Bilgisi olan cevaplasın bunu yapmam gerek yoksa bit kaç aylık telefn çöpe gidecek. Yurtdışındayım bu yüzden imei değiştiren veya sorunu çözen yok satılamazda.. direk çöpe gidecek..
Güncellemeler
+1 yıl
Belli telefon çöpe gidiyor.. Yapacak bişey yok bari içindeki verileri alayım. Hafıza kartına nasıl aktarılıyo bu meret onunda bir yolu yok galiba. Bilen varmı?
Telefonlarla arası iyi olanlaar buraya. yardım edecek kimse yokmu. Sorum detayda?
Cevapla