
Maalesef yok
Evet var (Miktar)
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Uyku, beden ve ruh sağlığını bozduğuna inandığım hiçbir sanal yatırımı tercih etmem😊💐
Eskilerin tabiriyle, "adın ne Münevver, alıver veriver" 😊😉 yatırımda gerçekçilik iyidir, kazanç riskle orantılıdır elbet ama risk birde sanal olunca uymaz bana😉👍💐
Shiba
holo
bittorent
ıcp
ontology
Sepet yapmışsınız, bol kazançlar...
Aynen, katılıyorum... :)
Ben gümüş ve dolardaydım coinlere bulaşmadım hiç...
Yanlız şöyle bir durum var gözlemlediğim kadarı ile, coinlerde önce bir yükseliş sonra da bir keskin düşüş bekleniyor o keskin düşüşte girebilirim...
Shit coinler her zaman kazandırır
Ne kadar kazandınız?
Sıfır 😄
Yapma ya :)
Hep cepten yiyoruz
O zaman yatırım miktarın az, çok para çok kazanç ama Coinler'de bir durgunluk var bakalım Noel den sonra hareketlilik olabilir... YTD
Cevap
2Cevap
Onceden 100 dolarım vardı. Kira ve faturalara yetemeyince bozdum 🥲
Yapma ya, umarım yerine koyarsın tekrar...
Aynen ya her şey uçtu gitti...
Aynen çok zevkli :)
Aynen öyle...
Alicaklar simdi alsa iyi olabilir aslinda cunku btc baya bir dustu bir hafta oncesine gore falan
Aynen ama bir 52500 beklentisi var bakalım... YTD
Aynen hayırlısı...
Coin sepetimde Mana, Gala, Bnb, Eth, Keep, Audio, Tvk, Mbox var.
Baya bir sepet yapmışsınız...
Sanal param yok tek eurolarim var
Dövizde iyidir...
Şuanlık sanal para düşünmüyorum altına devam 👀😊
Kriptoya feci vergi gelicek meclise sunuldu yasası
birkaç var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?