Bıktım şu parasızlıktan, istediğim bir şey alamamaktan yoruldum artık?

33 yasımdayım evli değilim bekarım. Kadın’ım ama. Kendimce geçiniyorum ailemle yasıyorum evli olsam zor gecinirim sanırım. Aldığım maaa 4000 tl 24 yasımdan beri calısıyorum. Lisede üniversite de part time olarak çalıştım. Ünivesitede boş zamanlarımda çalıştım hem okudum hem çalıstık. Yemin ederim hayatımı yaşayamaz oldum. Hep hesap ediyorum her şeyi. Millet gibi istediğim gibi gönlümce harcayamadım. İndirimi takip ederim alırım ama istediğim kıyafet de alamam. Kac senelik kıyafetlerim durur hala giyerim. Aynı şey ayakkabılar için de gecerli. Ya insan kendisi için bir şey alamaz mı? Hiç para yetmiyor. Zorunlu ihtiyaclara harcıyorum para kalmıyor. Sevgilim bile yok olsa bile onun için yemek, giyim ve hediye vs ugrasacaktım. Sinema, kültür aktivite faaliyetleri bile yapamıyorım yaaa. Ben mi yanlış düşünüyorum. Bu alım gücü düştü her şey pahalı yahu
Bıktım şu parasızlıktan, istediğim bir şey alamamaktan yoruldum artık?
Cevapla