• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

2021'in sonunda şekerin kota ile satılmasına ne diyorsun?

SucukluPismaniye
SucukluPismaniye Takip Et
FenomenXper 7 Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
63
Yapay Zekaya Sor
Ayrıca yağ ve kahvede öyle hangisini soracağımı şaşırdım... Ne yapacağız böyle? Nereye gidiyor bu ekonomi?
2021in sonunda şekerin kota ile satılmasına ne diyorsun?
2021in sonunda şekerin kota ile satılmasına ne diyorsun?
2021in sonunda şekerin kota ile satılmasına ne diyorsun?
2021'in sonunda şekerin kota ile satılmasına ne diyorsun?
Cevapla
Satış Soruları Nereye Gidilir Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • F4T1H-_-1993
    F4T1H-_-1993 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Bunun ekonomi ile ilgisi yok. 2 sebep var.
    Biri stokçuluk önlemek için zaten kağıtta yazıyor.
    Diğer seçenek ise millette algı oluşturmak yağ şeker kalmaz alayım filan derler diye satmak. 1000 kişiden 1 kişi alır normalde kaç kişi teneke teneke yağ alıyor poşet poşet şeker kahve... Alıyor? Bilmem kaç aylık alışveriş yapan kesim ender olur çoğumuz günlük haftalık aylık alıyoruz. 1 yıllık alışveriş yapan az insan var ekonomikten değilde düşünce olarak o kadar şeyi nereye koyacam ne gerek var diyen düşünceler dolu.

    2
    3 Yorumla
    • noeshia
      noeshia
      +1 yıl

      Ekonomi ile gayet de ilgisi var? Doların gittikçe arttığını gören insanlar telaş içinde stok yapmaya başlayacaklar ne demek ekonomi ile ilgisi yok anlamadım?

      Yorumla
    • F4T1H-_-1993
      F4T1H-_-1993
      +1 yıl

      Markette işini biliyor işte insanları daha da paniğe sokup almayacağı ürünü bile aldırtmak. Misal normal şartlarda evimde 1 çuval unum varsa un almam demi? Fakat böyle bir yazı gören kişi eğer paniklerse kişinin un almayacağı varsa bile yakın zamanda bu kişi gider un alır. Bu panik ortamı yapmak ve insanları kandırmaya yönelik politikadır daha öncede yapıldı. Misal seneye yine zam yapılacak bunu biliyoruz fiyatı artacağını biliyoruz ama neden kimse stok yapmıyor aylarca yetecek kadar? Çoğumuzun kafa yapısına bu tür alışveriş uygun değil. Günlük haftalık, taş çatlasa aylık olarak alıyoruz. 8-10 aylık alışveriş yapan kesim nadir çıkar. Ben bazı ürünlerde alıyorum yaklaşı kbir yıl yetecek kadar onlar yağ, çay, şeker, tuz, bulaşık ve çamaşır için detarjanlar gibi ürünler. Alma sebebim almışken tek seferde alayım sık tüketilen ürünler zaten zırt pırt markete gitmektense alayım tek seferde dursun kenarda diye. Gidipte ben kahve stoklamam, meyve filan stoklamam. Stok yapmam zaten. Sadece zırt pırt gitmemek için alırım o da bazı ürünleri. Koronada kapanma olacağı zamanda hiç panik yapmadım gidipte makarna stoğu yapmadım. Fakat korkan ve panikleyen insanları kandırmak çok kolay, bu olayı yaşayan insanlar o telaşla sağlıklı düşünemez ve işte oyun burada aşlar market o tarz yazılar koyduysa panik yapar ve almayacağı ürünü bile alır, evinde var olan ürünü bile alır.
      2 tane markete uğradım gelirken 2 markette hiç bu tarz yazılar yazmıyordu. Bu yazıları bazı marketler asmış belli panik ortamı oluşturmak ve insanlaara daha fazla alışveriş yaptırtmak için. Yoksa adam gider öbür marketten stok sınırı olmadan da alır :) 100 marketten 1-2 tanesinde böyle yazılar çıkıyor insanlar hemen paniğe kapılıyor bu tür haber yapılması bile saçma.

      Yorumla
    • noeshia
      noeshia
      +1 yıl

      çok mantıklı harbiden çok güzel anlatmışsınız

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • burdartükyok
    burdartükyok Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Merhaba,
    Alan yine yolunu bulur alır. Vereyim bir taktik hatta iki.
    Öncelikle dört kişi (aynı evde yaşayan bir aile) aynı ürünü birer kez birer kişi şeklinde gidip satın alacak herkes bir kez almış olacak ama aynı eve bunu kişi sayısını ayarlayıp isteyen yapabilir.

    İkibci bir yol zaten çevrenizde A101, BİM ve şok marketlerden en az bir iki tane oluyor geniş çevrede bu sayı 10 - 15' e çıkar. Her marketten aynı ürünü birer kere gidip alıp stok yapabilirsiniz. Bu formülü yukarıdaki kişi formülü ile yapıp da uygulayabilirsiniz.

    İyi alışverişler dilerim 🤣🙏

    Onlar sınır koyarsa biz de aşarız neye çözüm yok aga.

    0
    0 Yorumla
  • lokomotif-portakal
    lokomotif-portakal Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Stok olsa iyi duydum bazı marketler Şok, BİM gibi şeker satmıyorlar. Şeker standı bomboş. Ürün yok diyorlar. Depoda olduğuna adım gibi eminim ama satış yapmıyorlar.
    21 yüzyılda yıl olmuş 2021 insanlar parasıyla şeker bulamıyor. Çocukken annem anlatırdı işte çayı şekeri gazete kağıdında küllahta alırdık 80’lerde diye o kadar garibime giderdi ki anlatamam. Şimdi daha da garibini biz yaşıyoruz. Yokluk sefalet gittikçe ülkemizde artıyor. Umuyorum bir an evvel ülkemiz bu durumdan kurtulur.

    0
    0 Yorumla
  • KsKҽdisi
    KsKҽdisi Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 95%
    +1 yıl

    Saçmalık diyorum sadece, ben şekeri, yağı, unu, BİM markaten bir paket alırım sonra gider , a101 marketten de bir paket alırım, yani alacak olsam yine alırım, stok yapacaksam, zamları bekliyorlar bence, depoda sanki yok gibi, eskisi gibi değildik hani? Yine eskiye dönüş yaptık. İyi bir yere gitmiyor millet hiç memnun değil bu durumdan.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

24

Cevap

22

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    1 adet satılan da 5kg şeker yani. Normalde kota konmasaydı sen günde kaç kilo şeker tüketiyordun? Normal bir insanın zaten günlük şeker ihtiyacı 35 gram falan. Sen günde 5 kilo şekerle ne yapacaksın? Restoran vs işlemiyorsan merak etme o 5kg şeker sana en az 1 yıl yeter.

    2
    0 Yorumla
  • psicoach
    psicoach Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 47%
    +1 yıl

    Şeker olmadığından değil toplumsal algı yaratıp yağmalamanın önüne geçmek için tedbir alıyorlar. Avrupada bu tedbir alınmadığı için pandemi sonrası raflarda ürün kalmadı. Saolsun stokçular topladı. Yani bu tedbir halkın faydasına.

    1
    0 Yorumla
  • Kaçın__Kurası
    Kaçın__Kurası Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Tedarik zincirleri olsun işletmeler birbirlerine fiyat veremiyormuş. Piyasa dolar kurunun sert hareketlerinden dolayı bu yüzden durmuş. Stokçuluk, kara borsacılıktan farkı yok. Marketlerde kendilerince önlem alıyor. Olan yine son tüketiciye olmakta.

    0
    0 Yorumla
  • AloneReber
    AloneReber Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Daha düne kadar koz olarak kullaniliyordu vay efendim eskiden adetle verirlerdi ilaç bulamazdik hastanelerde kuyruklar vardi. Ee noldu simdi ilaç sıkıntı hastaneye randevu 2 ay sonrasina veriyor kuyruğa bile girsen nafile

    0
    0 Yorumla
  • BiBusesin
    BiBusesin Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Kur belirsizliği içinde Tl giderek değer kaybediyor. İnsanlar telaş içinde stok yapımına yönelebilir diye önlem alınmış olabilir.

    3
    0 Yorumla
  • kırmızılego
    kırmızılego Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    BİM, a101 ve şok her mahallede birbirine çok yakın bölgelerde oluyor. Her birinden birer tane alsak 3 eder. Sistemi kandırdık yine... Kötü bi durum ona diyecek lafım yok

    0
    0 Yorumla
  • zamansızbirben277
    zamansızbirben277 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl

    aaaa bu cideen yazılı böyle yaaa 😳 iyiden iyiye kıtlık havasına soktular.. kıtlık ürün olmayışı değil Allah'ın cezaları ürünlerin fiyatlarını ucurdulari ve alim gücü düşmesi oluyoru

    0
    0 Yorumla
  • _ElCapitan_
    _ElCapitan_ Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 80%
    +1 yıl

    80 lerde yağ şeker bulamıyoruz diyen ahmak dayılar görsün bunu. Yıl 2021 bu zamanda da para yok alamıyorsun olsa sa kotalı yazikkkkkk😤😤

    0
    0 Yorumla
  • aleyingo0
    aleyingo0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Geçmişte ekmek karnesi denilen bir olay vardı her aileye 1 ekmek satılıyordu karne ile. O duruma düşüyoruz

    0
    0 Yorumla
  • TantuniSultanSülüman
    TantuniSultanSülüman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 81%
    +1 yıl

    Şimdi çıkarlar milleti galyanami getiriyorsun diye söylenmeye başlarlar devletimin yanındayım hastaglari ile seni taslarlar

    0
    0 Yorumla
  • dündündürbugünbugün
    dündündürbugünbugün Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    siyasal islam böyle bir şey işte. bir gün uçuyoruz süper gücüz der ertesi gün suğan ekmek yerig der. Ha bir de hiç utanmaz :)

    0
    0 Yorumla
  • İmsomniacık
    İmsomniacık Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu kota sadece buyuksehirde mi var benim yasadigim sehirde yok

    0
    0 Yorumla
  • Panpa123
    Panpa123 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 53%
    +1 yıl

    Zaten çayda kullanmıyorum eve misafir almak yok bundan sonra kek poğaça yok bok yicez

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Birileri ikinci dünya savaşı döneminde ekmeğin karneye bağlandığı zamanları eleştiriyordu, çıksa da bu konuda da konuşsa ya.. Merak ediyorum ne diyecek..

    0
    0 Yorumla
  • Mavişgökyüzü
    Mavişgökyüzü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Ahaaa batirdilar ülkeyi birde övünüyorlar ülkeyi güzel yönetiyoruz diye yazık millet açlıktan ölecek

    0
    0 Yorumla
  • savagepanda
    savagepanda Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    İlerideki seçimlerde inadına akp oy atacağım. İyice batsın ülke

    0
    0 Yorumla
  • RuuDy_RuuD
    RuuDy_RuuD Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 73%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 313 cevap paylaştı.

    Çok şükür kötü günleri geride bıraktık. Şimdi daha kötü günler bizi bekliyor...

    0
    0 Yorumla
  • Sahinaybr
    Sahinaybr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 78%
    +1 yıl

    Kotasız yerlere giderim BİM A 101 veyahut ŞOK marketlerden alabilirim sınırsız kota ne de olsa :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    he a.. q her markette böyle tarım ve kooparatif marketlerde stokçuğun önüne geçmek için yapılan uygulama git şok markete madem çok almak istiyorsun ya da bime kasa kasa al böyle algı yapılmaz a.. q

    0
    0 Yorumla
  • Üyeismi123__
    Üyeismi123__ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 92%
    +1 yıl

    Harika... o cok sözünü ettikleri sıralara da girecegiz bundan sonra

    0
    0 Yorumla
  • Ragnar_Lodbrok
    Ragnar_Lodbrok Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Ekonomi böyle giderse kıtlık, açlık, yağmalamalar falan başlar ülkede.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Millet ileriye doğru gidiyor biz geriye doğru gidiyoruz sanırım ailelerimizin anlattıklarını yaşıycaz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    ekonomiyle ne ilgisi var okuma yazmanız yok mu sizin. indirimlerden herkes faydalansın diye yapılıyor bu. yoksa stokcular bitiriyo indirim ürünlerini

    0
    7 Yorumla
    • savagepanda
      savagepanda
      +1 yıl

      😂😂😂. Ablacım indirimli fiyatı geçen yılın iki katı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @savagepanda burada konu fiyatı değil ama ablacım!
      saçma sapan yorum yapma

      Yorumla
    • savagepanda
      savagepanda
      +1 yıl

      Bende onu diyorum. Burada konu indirim değil çünkü bu sadece bir perde. Milletin işi gücü yok. Parasida çok 100 lira olan yağdan 100 tane alıp stok yapsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @savagepanda yapan yapıyo ama😉 hiç görmemiş gibisin

      Yorumla
    • savagepanda
      savagepanda
      +1 yıl

      Off. Tamam. Erdoğan sana yağ ayırır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @savagepanda gerek yok. ben stok yapmak için indirimi bekleyenlerden değilim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      önceden yapıyorum

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    karne ile satılıyordu chp (!) zamanında diyenlere gelsin bu durum..

    0
    0 Yorumla
  • AlmancıGürkan
    AlmancıGürkan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    uzaktan bakarak diyorum ki. turkiye bitik durumda ama watandas hala uyuyo almanya da olsa simdiye sokaklar da idik

    0
    4 Yorumla
    • pepeyidovennene
      pepeyidovennene
      +1 yıl

      sokaga inince ne olacak? sandikla gelen sandikla gider sen asimile olmussun gavurlasmissin orada. hukumeti sevmiyorum ama gezi parkini gorduk 2. sine gerek yok

      Yorumla
    • AlmancıGürkan
      AlmancıGürkan
      +1 yıl

      @pepeyidovennene haklisin yorum yapmmiycam

      Yorumla
    • daydreami
      daydreami
      +1 yıl

      Seçimle gitmeyip direttikleri gün de görürsünüz o zaman ebenizinkini

      Yorumla
    • pepeyidovennene
      pepeyidovennene
      +1 yıl

      ya ne kadar çok kötüsün be kendi ulkenizde darbe istiyorsunuz ic dusmanlar daha beter yeminle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yağ kuyruklarını ve karneyle ekmek alınan dönemi şikayet eden insanları hatırlıyorum ve susuyorum. 🤐😆

    Not; linçlemeyin parti tutmuyorum hatta oy bile vermeyeceğim, saygılar

    1
    1 Yorumla
    • noeshia
      noeshia
      +1 yıl

      Oy vermezseniz oyun nereye gideceği belli de siz bilirsiniz

      Yorumla
  • dramaquin
    dramaquin Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sanki iki tane alacak durumu olan vardır da satılsın kotayla nolcak

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl
    2021'in sonunda şekerin kota ile satılmasına ne diyorsun?

    😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 306 cevap paylaştı.

    Herkese yetsin işte herkes bir fren yapsın diyedir

    1
    0 Yorumla
  • suunmxv
    suunmxv Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    maalesef durum vahim :/

    0
    0 Yorumla
  • MotherCat
    MotherCat Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Hala kriz yok diyenler var mı merak ettim

    0
    0 Yorumla
  • Ayazzoglu54
    Ayazzoglu54 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    Geliyor gelmekte olannnn

    0
    0 Yorumla
  • hesapsiz-6
    hesapsiz-6 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    E guzel daha kuyruklar gelecek

    0
    0 Yorumla
  • dapfrence
    dapfrence Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    egonomi çokkh iyi yeganim 😑

    0
    0 Yorumla
  • Ayuboğanxxl
    Ayuboğanxxl Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Daha iyi günler hedef 2023 hülooooğ

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bindik bir alamete gidiyoruz kiyamete

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Gerçekten iğrenç bir hayat

    0
    0 Yorumla
  • xsarinx
    xsarinx Takip Et
    Master Yaş: 57
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 639 cevap paylaştı.

    Uyuyanlar uyanır inşallah

    0
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 628 cevap paylaştı.

    Gidişat iyi gözükmüyor anlaşılan

    0
    0 Yorumla
  • respectemir
    respectemir Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1b cevap paylaştı.

    Bu ülkede hersey normal

    0
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    İlginç

    0
    0 Yorumla
  • moonth
    moonth Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Daha neler..

    0
    0 Yorumla
  • hayatsizninsan
    hayatsizninsan Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Millet istese de alamaz her şey çok pahalı a.

    0
    0 Yorumla
  • ENDLESSLOVE11
    ENDLESSLOVE11 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 49 , eic 48%
    +1 yıl

    İnşallah düzelir

    0
    0 Yorumla
  • FunnySunny
    FunnySunny Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Saçmalık resmen

    0
    0 Yorumla
  • mdnddnnndnssn
    mdnddnnndnssn Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    @eengoo

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(31)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > 2021'in sonunda şekerin kota ile satılmasına ne diyorsun?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yıl olmuş 2021 pudra şekerinin burundan çekilerek de tüketilebilecegini yeni öğrenen var mı... 6 cevap verildi
Şekere zam gelicek diye şekerleri piyasaya sürmek için zamın gelmesini bekleyip ürünü depoda... 8 cevap verildi
Kadir şekerin tahliyesi sizce doğru mu? 6 cevap verildi
Fahiş şeker fiyatları ithalat ile sizce düşer mi? 15 cevap verildi
Birden şekeri ve tuzu bırakmak mümkün mü? Başarabilir miyiz? 95 cevap verildi
Küp şekerin tarihi 3 ay geçmiş şeker iyi görünüyor kullanılır mı? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨