Ziraat de vadeli ya da vadesiz altın hesabı kullanan var mı?

23 yaşındayım ve artık kendime bir yatırım yapmak istiyorum. Ailemden gizli yapıcam bu yatırımı. Arkadaşım ile konuştum bana o zmaan altın hesabı aç dedi dolar ya da altın olarak ben dolardan anlamam altından da ama altın hesabı bana daha sıcak geldi. Uygulamadan hesap açmaya çalıştık ama şubeye gitmem gerekiyormuş altın hesabı için. Nasıl kullanılır bu hesap bilen var mı acaba? Şey de dedi o altını onlar işliyor diye faiz gibi bir şey ekleniyomuş falan tam olarak anlayan bilen varsa bana anlatabilir mi?
Ziraat de vadeli ya da vadesiz altın hesabı kullanan var mı?
Cevapla