Vadeli altın hesabı mı yoksa direkt vadeli hesap mı?

arkadaşlar bileziklerimi artık bankaya atmak istiyorum bazı arkadaşlarım altını götürüp altın hesabı yaptılar gram üzerinden bazısı para olarak vadeliye attı acaba hangisi mantıklı şimdi altın hesabına yatırırsam gram üzerinden alıyorlarsa altın düşük olacağı az mı sayılır kuyumcuda bozdurup para olarak vadeli hesaba atsam şuanda da altın düşük olduğu için bozdurmak pek içime sinmiyor ne yapıcam hangi bankaya atıcam karar veremedim :S
Vadeli altın hesabı mı yoksa direkt vadeli hesap mı?
Cevapla