
Honda Türkiye bugün yani 30 Eylül 2021 itibariyle 1200 çalışanının kıdem tazminatlarını hesaplarına yatırdı. Ayrıca işçileri çıkardığı için 8 maaş tutarındaki ihbar tazminatlarını yatırdı.
Bilindiği gibi Honda, iki yıl önce İngiltere ve Türkiye’deki fabrikalarını kapatma kararı aldı. Honda’nın Türkiye fabrikası Gebze Çayırova’da bulunuyor ve sadece Civic modellerini üretiyordu. Ve kapatma tarihi olan 2021 yılı eylül ayı geldi çattı. Honda Türkiye, Salı akşamı battan son aracını indirdi, sistemini kapattı.
1997 yılından bu yana yani 24 yıldır ilimizde faaliyet gösteren ve bir süre önce her şeyiyle Mehmet Rüştü Başaran’ın sahibi olduğu Habaş Grubuna satılan Honda Türkiye fabrikasında, yönetim çalışanlar için veda programı düzenledi, hatıra fotoğrafları çekildi, ikramlar yapıldı. Honda çalışanlarını yine kendisine yakışır şekilde uğurladı.
Honda Türkiye bugün yani 30 Eylül 2021 itibariyle 1200 çalışanının kıdem tazminatlarını hesaplarına yatırdı. Ayrıca işçileri çıkardığı için 8 maaş tutarındaki ihbar tazminatlarını yatırdı.
1 CUMHURİYET ALTINI+1 MAAŞ
Honda bunlarla sınırlı kalmadı. Yine tüm çalışanlarına veda münasebetiyle birer Cumhuriyet altını hediye etti. Cumhuriyet altınları özel yaptırılan hatıra kutularının içine konuldu. Rapor, devamsızlık gibi durumları bulunmayan bütün personele ayrıca 1’er maaş performans primi verdi. 10 YILDAN FAZLA İSE 48 MAAŞ
Honda’nın güzelliği, yönetiminin adamlığı bunlarla sınırlı değil. Daha önce “çılgın kapanış” adı altında tüm çalışanlarına kapanış tazminatı vereceğini duyuran Honda, 10 yılını doldurmayanlara 40, 10 yıldan fazla çalışanlara ise 48 maaş vereceğini duyurmuştu. Honda bu konudaki sözünü de tuttu. Kimi çalışanlar 48 maaşlık kapanış tazminatının bir kısmını geçtiğimiz iki yıl içinde parça parça alışken, bugün de kalanlar ödendi. Ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yabancı firmalar insana daha çok değer veroyor burada da bsh fabrikası bar alman diğer bütün fabrikalardan daha çok değer veroyor turkun türkten baska dusmani yoktur bizimkiler utanmasa. sigorta yapmaz
Vay dinsiz imansızlar🤣 birde Müslümana mükafat veriyorlar
Bizde olsa işçiyi tokatlayıp giderler valla helal olsun
Bir Japon devine de bu yakışırdı. Honda kullanıcısı olarak markanın yaptığı jeste ne kadar gurur duymuş olsam da personeller için de bir o kadar üzüldüm tabi.
Honda şirketini tebrik ederim. Bazı kesimler bundan ders almalı.
Ben çalışanların jestlerini iyi veya kötü bulmaktan da ölçülemez derecede nefret ediyorum nefffreeeeett!
Gidişleri şık olmuş, bravo
Helal olsun diyecek bir şey bulamadım
Helal olsun
Helal olsun