AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
199Cevap
Biran önce getirmeli fırsatçı ev sahiplerine vatandaşı yedirmemeli japonya arsa ve kira fiyatlarının pahalılığı yüzünden Resesyona düştü. Projen var arsa alıp hayata geçiremiyorsun
cidden öyle bu işin sonu nereye gidecek anlayamıyorum ama, gerçekten yazık,1 ay çalışıp kirayı bile ödeyemiyorsun, bu kadar iğrenç çalışma koşulları başka hangi ülkede var?
Tavana diyat uygulaması karaborsa oluşturur daha da sıkıntı bir durum ekonomiye devlet müdahelesi çözüm değildir her zaman. taban fiyat için aşırı denetim gerekir arz talep te kayma olur o şkeilde de
O kira konusu çok garip oluyo ya biri fiyatı arttırdı mi diğer evler boş kalsa bile fiyatı artıyor zaten evlerin yarısı boş kalır o kadar insan evsiz kalır yine kiralar düşmez
Gelmez.
Böyle devam ederse kötü seyler olacak.
Mesela darbe girişimleri vs vs..
Endişeleniyorum. Ülkemiz zor basamaklara ve cıkmaza gitmeye başladı. Rabbim sonumuzu hayırlara vesile etsin..
O dediğin sosyal devlette olur ATATÜRK ve arkadaşlarının kurduğu sistemde narh denilen uygulama vardı şimdide hah denilen zam sistemi var.
Bu konuda müdahale edilmeli. Şayet müdahale edilmezse kira artışı devam edecek bu da kiracılar zora sokacak bir durum olacaktır.
Devlet bir bakıyormuşsunuz tanzim gece kondular yapıyormuş ucuza ne gülerim ama gerçek olursa şaşırmam
devlet kendi eliyle üretipnsattığı elektriğe bir tavan fiyat getirsinde serbest piyasa ekonomisini ondan sonra konuşalım...
Serbest piyasada herkes kendi düdüğünü öttürüyor hükümette ne kadar fazla para okadar fazla vergi diye sesini çıkarmıyor işine geliyor tabiki para tatlı niye ses çıkarsın ki?
Evet, herkes kendi kafasına göre fiyatlandırma yapıyor. Kiracıların cüzdanının da bir canı var değil mi ama
Dar gelirli hic kimsenin umrunda degil
zengin daha zengin fakir daha fakir
Bu devran asla degismez
Asgari ücret ve yaşam pahalılığı belli fakirlerede yazık günah yani devlet kıtalarda metre kare üstünden tavan fiyat çizelgesi yapmalı kıtalarda
Kira zamları enflasyon ile orantılı olmalı. Ev sahibi olduğum halde bu kadar zamlanmasına ben kıyamıyorum.
Devlet yapması gerekeni ekonomiyi düzeltmeyi yapmasın milletin malına kısıtlama getirsin ne zaman saçma
Kesinlikle Getirmeli adamlar hayvan bağlasan durmaz evlere 1000 lira kira çekiyor Garibanı düşünen yok
adamın kendi mülkü isterse bir milyon yapar kirayı. devlet iş versin, paranın değerini yükselsin, ekonomiyi düzeltsin. özgürlük, adalet, serbest piyasa... bunlar olmazsa bir cacık olmaz
Sadece kiralar değil bütün fiyatlandırmalara el atılmalı.
Bu kadar hızlı pahalılığın artması hiç normal değil.
Bende sorumda bundan bahsetmiştim özellikle İstanbul'da kira artışları tavan yapmış durumda ve devletin kesinlikle müdahale etmesi gerekli
2+1 dairede 4 kişi kalabilir her odaya 2 döşek çek tamamdır 2 bin ise kira böl 4 e 500₺ ne sıkıntı yaratıyorsunuz
gerekli de getiremez. daha kendi içindeki uygulamaları takip edemiyor. kalktı ki ev sahiplerini idare etsin
kiralar pahaliysa benim gibi yapin Ev satin alin direk daha iyi ben öyle yaptim bide yazlik aldim Fethiyeden en iyisi otel parasida ödemiyorum artik
Kesinlikle makul had belirlenmeli.
Vicdanları yönetmek ve onlara polis dikmek mecburiyeti devletçe yapılsın.
Vicdanlar öldü anlaşılan.
Maliyetlere müdahale edilmeyen bir yerde kiralara müdahale gerçekçi değil fakat devlet katkısı, vergi indirimi gibi teşvikler olmalı. Öğrenciler içinse durum farklı, barınma ihtiyacı mümkün olduğu kadar atıl olan kamu kaynaklarından karşılanmalı.
Devlet diğer şeylere tavan fiyat getirebildi de kiralar kaldı. Her şey aldı başını gidiyor.
ne yardım edecekler alabilseler oradan da vergi alacaklar
3 tane evim var. Rekabet olmamalıdır. Devlet sabit fiyat belirlemeli.
Adam kömürlüpe utabmadan 500₺ kira istedi. Penceresı yok
devlet her sene ev sahibinden kira gelir vergisi alıyor.. yani ne kadar çok kira alırsa ev sahibi , devlette o kadar çok vergi alıyor ev sahibinden.. sence devlet daha çok vergiye hayır der mi.
Devlet kiralara tavan fiyat uygulaması getirmeli artıkk
fırsatcılar olunca bu 10 sene önce de böyleydi bu sene daha da abarttılar...
Evet getirmeli gercektwn beş kuruş etmeywn evlerden kaç para istiyorlar
Yani getirmeli bence 300 TL olan kiralar 900 TL olmuş
Bence devlet destek çıkmalı serbest piyasa diye bir ley olmaz herkes kafasına göre fiyat biçer.
Kiracıyı niye düşünsün devlet. Önemli olan mal sahibi vergi veren herzaman bir adım öndedir.
Bu düzen zengini daha zengin fakiri daha fakir yapmak üzerine kurulmuş. Ötesi yok
Evet fırsatçılık başladı yine hiç merhamet kalmamış ya sinir bozucu bisey
İstanbuldakilere kolay gelsin ben Samsundayım kiralar gayet iyi çok şükür.
Belli kistaslar getirip insanlarin magduriyetini onlemeki hele de ogrenciler icin
Resmen komedi ev alacaklarına önce hava niyetine araba alırlar sonra kira çok fozlo
Ev sahibiyim. Allah kiracılara yardım etsin. Piyasa çok kötü
Kiralar asgari ücretle yarışıyor bu kadarı da çok fazla
Aynen , en mantıklısı iki aile bir ev kiralamak.
Keşke gelse dicem ama mübarek hele şehir merkezlerinde direk arazi kirası istiyorlar mübarek
Evet tabiki bu konuya devlet bir şey yapmalı. Yoksa insanlar daha çok ortalığı karıştıracak
Bence saçma değil.
Günümüz ekonomisine bakılırsa her şeye zam geliyor yükselme var mülk sahibi istemsizce arttırıyor.
herkes ev alsin kafasindalar devlet milleti icin olmali
İkiside değil. Bi kanun çıksın bütün kiralar sabit bi fiyat olsun ameka
Devlet nereye düzenleme getirse eskisinden beter oluyor durum, bunda da daha kötü olur bir şeyler
Yani getirmeli bu ne ya herkes kafasina göre koyuyor sadece ev degil market fiyatlarida
şu sığınmacı pislikler ve elini kolunu sallayarak ülkeye ve İstanbula gelen yabancılar yüzünden hayat çekilmez oldu. herşeyin fiyatı arttı.
Çok zor olmamakla birlikte yapılmaz ama devletin el koyması gerek
Acill müdahale getirilmeli. Özellikle öğrenci kentlerine
Devlet sadece kirayı değil herşeyı kontrol etmeli aşırı fıyatı olan
Serbest piyasa ekonomisi ama kimsenin fırsatçılık yapmaya hakkı yok.
Yazık günah.
serbest piyasaya devletin müdahale etmesi çok daha tehlikeli sonuçlar doğurur
Kiralar zaten tüfe-üfe ortalamasından daha fazla artırılamaz di. ye kanun maddesi var
Değil tavan fiyat uygulaması getirmesi, dua edin de kiradan vergi almayı düşünmesin
Sınır gelmeli evet ama devletin cok da karisacagini düşünmüyorum.
TR de serbest piyasa ekonomosi uygulanmasına rağmen çoğu yerde tavan fiyat uygulanıyor. Kaldi ki Dünya'da da bunun uygulamarı varmış. Devlet bu gibi tüm fahiş artışların önüne geçmeli.
Gayrimenkul uzmanıyım. Ev sahibi kafasına göre zam yapamaz. Kiracıyı kafasına göre çıkaramaz. Vaktinde düzenli kira ödeyen kişiye karşı ev sahibi bir bok yapamaz