AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
199Cevap
Tavan fiyatı bilmem ama kesinlikle bir kontrol şart!
Direkt mevcut düzenin yıkılması sosyal devlet yöntemine geçilmesi gerekir
Siz kiraları görüyorsunuz. Asıl emlakçıların gö. tü tavan yaptı.
Benmiyim salak acaba 50 TL zam yaptım 1250 TL idi kira dun kiracı aradı abi ne kadar zam yapalım dedi 50 TL yap yeter dedim
Salak değil, vicdan sahibiymişsiniz
normalde hayır kesinlikle edilmemeli ancak serbest piyasanın saçmaladığı zamanda devlet müdahale etmelidir. Bu yüzden devlet vardır bir görevi bu olmalıdır
ev sahibi kiraya vermek zorunda degil. kafasındaki fiyat verilmiyorsa kiraya vermez. normalde devlet kiranın%15ini alıyordu bu kiranın
Zeytinburnu'nda 2+1 ev için 1.500 TL ödüyorduk 2018 sonlarında. Şuanda bırakın Zeytinburnu'nu, Esenyurt'ta 1+0'lar 1500-1600'den başlıyor.
2000 oldu
Devlet etik kontrol ile fiyat dengelemesi yapmalıdır.
Neyin fiyatı ederinde cânım ülkemde? Tabii öncelik olarak ev kiraları daha vahim ama ona düzenleme getirse başka bir ihtiyacımıza fahiş zam gelecek zaten. Bu saatten sonra belimizin doğrulması bir hayli zaman alır... Allah yardımcımız olsun.
Devlet tekelinde olmadığı için bir limit koymaz,
Hayat standartına göre bölgesel fiyat belirlerse ve bunu üstünü haksız kazanç olarak görülmesini sağlarsa belki biraz etkksi olur, çünkü yine vatandaş kendi malına kendi değerini biçecek🤷🏻♂️
kiralar yüksek değil, dolar bazlı bakıldığında. (geçmiş yıllarla kıyaslayın) ederiyle aylık onbeşbin lira faiz geliri alabileceği evini 1500 liradan kiralamasını beklemek saflık olur.
Ev bulamayanlar aşırı pahalı yerlere bakıyo heralde izmirde bizim kiraladığımız ev 3+1 kira 1500 tl gayet güzel bi semtte
O eski kiracidir kuzum 🤣❤️
Yok daha yeni kiraladık @nanekokusu143
Canım, canımın içi, kuzum bak haberlerde bas bas bağırıyorlar kiralar tırladı diye. Benim oturduğum ev 2+1 Akdeniz kıyısında 1000 TL adam dedi ya 1500 ver ya da çık bile demedi çıkar mısın dedi bende sezon ortası çıkamam felan falan dedim eski kirayı gönderince hopladı derken 1300'de anlaştık şimdilik yeni sezonda 1600 der eminim.
4 yıllık kiracısıyım ev sahibi bana bunu yapıyor neden mi şu an 1500 civarı boş evler o yüzden çıkartırsam bu fiyattan gider diyor herif. Eski kiracıya bile şu an ki piyasada bu yapılıyor. Tüfeye göre 1150 ödemem gerekiyordu ama maalesef 150 TL sözleşmenin 1 ay öncesinden hemide zarardayım alttan alsam 1500 ödetecek...
Her yer uçtu kurum arabanız varsa şehir dışından ev kiralarsanız o başka.
Ev sahibi yaşlı baya ondandır belki de
Serbest piyasa, ya tüm her şeye karışacak ya da boş bırakacak.
Devlet önce yeterli asgari ücret versin.
Getiremez. Serbest piyasa ekonomisine. Yeni konut yapması lazım onuda devlet yapamayacağını göre bu düzen böyle gider
İnsanları zor duruma sokuyorlar milletimiz ne yapacağını bilemiyor yakında aç kalacaz
Sorun kira değil yükselen eflasyon ve gıdaya uygulanan fahiş fiyatlar
Bu milletten bir bok olmaz bastakiler halktan para aşırma derdinde millette onların izinde
bu ev araba vs fiyatlarına bakarsak kira vs maaşlar en az 10 bin olmalı
E-devlet bu işe el atarsa hem ev sahibinden hem kiracıdan ekstra vergi ister sesinizi çıkarmayın
Ucuz ev bulup tutmak lazım. Ayrıca öğrenci evleri kötü kullanıyor psikolojisi var ev sahiplerinde. Öğrenciye vermek istemiyorlar
Ev sahipleri; hayır uygulamamalı serbest ekonomi
Mağdurlar; eve ihtiyacımız var ama çok pahalı paramız yok
Şimdi bu insanlar evsizmi kalsın yazık ulan tabiki sınırlandırilmali diye düşünüyorum
Her kadının çalışması gerekir, ailede kadın çalışmazsa kira ödemekte zorlanır o aile
Normalde serbest piyasa ekonomisi olması gerek ama bizim toplum normal olmadığı için geçir geçirebildiğin kadar kafasıyla ahır gibi evlere binlerce lira para istiyor
Kira fiyatlarina mudahele etmek pek mumkun gibi gorunmuyor fakat gelir duzeyini yukseltip duzenleme getirilebilir fahis fiyatlarin onune gecilse yeterli
evet getirmeli ev sahiplerine ve emlakçılara bırakılırsa artık herkes sokakta yaşar geçen gün ev tutacaktık adam kaparo istedi 3+1 evde 1000 TL kaparo mu olur
o yine iyi ben 3+1 eve bursa da 1000 dolar depozito verdim ya
şu an ki duruma göre fiyatlar normal bence sonuçta ev adamın evi istediği fiyatı çeker ve dünyada ekonomik kriz var
hayır çekemez sebepsiz yere zenginleşmeye girer
@benbircezveyim talep varsa, arz eden ona uygun fiyati ceker. Sebepsiz zenginlesmeye girmez. Paranin degeri, gayrimenkula gore deger kaybetmistir. Calisanin maasi deger kaybi oraninda zam almanistir. Ev sahibi sebepsiz zenginlesmis olmaz. Ama hakettigi oranda zam alamayan calisan, haksizca fakirlesmis olur. Sistematik soruna, bireyler uzerinden degil, sistem uzerinden bakmayi ogrenin.
bu ülkede paran varsa rahat nefes alıyosun onun dışında çöpten farkın yok
pandemi vs derken özellikle öğrenci ağırlıklı semtlerde kiralar aldı basını gitti.. ev sahipleri 2 kırık çekyat koydukları stüdyodan bozma 65 metre kot dairelere 2000 lira istiyor.. biraz insaf yahu..
Sevgiliyle beraber yaşamak şart oldu tasarruf için😄
bunda devlete ne serbest piyasa, devlet karışırsa daha kötü olur
Suriyelileri sokmasaydi kiralar şimdi tavan değil dip olurdu
Aman evlet bu işe karışmasın araba fiyatları yükselince neler yaptığını gördük
Bir şey yapmazlar. Hepsi zamları, ağır vergileri dayıyor
Devlet kiralar için tavan fiyat belirlemeli, bu konu insanların kararmış vicdanına bırakılmamalı
Ülkenin yarısı yabancı uyruklu olduğu için kira fiyatları yüksek
Getirmez ki, niye getirsin? Ne kadar yüksek o kadar iyi devlet için, onun üzerinden vergi alacak sonuçta, doyumsuzca
Onu yapabilmesi için konut satış fiyatına da müdahale etmesi lazim 2 milyona alınan daireye 3 bin tl kira beklenilmez tepeden başlamak lazım çözüme
Kesinlikle devletin kiralarael atması gerekiyor fiyatlar başını aldı gidiyor
Belli bir rakamın üstündeki kira oranini %%400 artırmalı sikke silkke düşürürler o zaman
Ülke ekonomisi iyi olsa kiralar başını alıp gitmez zaten. Devlet bi buna burnunu sokmamıştı. Vergileri azaltsın kiralar az bile gelir.
Devlet müdahele etmezse maalesef ev sahipleri aç gözlülük ve hırslarına yenik düşmeye devam edecekler...
kiralar aldı başını gitti de tüm pazar market ürünleri, elektrik doğalgaz kaldı mı yerinde? her şey uçtu maalesef
çünkü bazen kiracıların dolandırılması, bazden de ev sahiplerinin, dolandırılması;emlakcılar tarafından...
semt -semt tavan ve taban fiyat olması
gelişmiş ülkeler böyle yapıyor,(bildiğim kadarıyla)
1 litre pırıl olmuş 15 TL hala serbest piyasa ekonomisi. La biz Almanyamıyız neyimize serbest ekonomi piyasa sabitle doları 3 alan alsın satan satsın
Pazartesi git Merkez Bankası'nda işine başla bu ekonomi bilgisiyle ülkeyi düzlüğe çıkarırsın
Muhiteri ayirip belli olculere gore fiyat belirlenmeli, yaş m2, oda sayisi gibi faktorlari baz alip ust sinir belirlenmeli
Asgarî ücretin 2 800 küsür olduğu yerde 3000 TL kira olması kadar saçma bir düzen olamaz. Kira fiyatına sınır gelmeli
elhamdülillah Eknomi büyüdüğü için kiralar normal
Yurt dışı bizi kıskanıyor ; kiralar yurt dışına göre normal
Devlet mümkünse hiç bir şeye el atmasın nereye el atsa b*k ediyor
Ağzına yüreğine sağlık 👏👏
@Tatlı_günahlar teşekkür ederim
Rica ederim 😊👍
Devlet hangi birinize bakcak herkes üzerine düşen görevi yaparsa her şey daha güzel olucak
Bu tamamen bir fırsatçılık Hani yabancılar fiyatlar uçuyor geldikleri için
Serbest piyasa derdim , doğru olan bu Ama... Keşkekeler olmasa
Herkesin kira ödeyecek gücü olmuyor ne olacak böyle bilmiyorum
bu anketi başka yerde de gördüm bu anketleri devlet yaptırıyor
Kirada oturmayan biri olarak devlet bu işe el atmalı diye düşünüyorum
Kirayı Anlarım da hadi adam bir yigin para veriyor aliyor evi. Lan ev kirası gibi AIDAT mi olur..
Serbest piyasa dedikleri olay efenim. Ona karisana kadar neler var neler...
Bence sınır gelmeli. Herkes zengin değil, onlar ne yapsın, sokakta mı yatsınlar?
3 bin asgari ucret alanlar 3 bin kira nasil versin asgari ucretin yarisi olmali max
E adam asgari ücretliye ev vermek istemiyorsa ne olacak?
Serbest piyasa diye bizi bitirdiler sabit fiyat aciiil gelmeli
Kira fiyatları çok yükseldi. Sınır getirilmeli. Yoksa öğrenciler sokakta kalacak.