Her şeyi bankalara yönlendirip, al gülüm er gülüm ticareti de alışverişi de kaldırdılar. Sonra kesinti, masraf ve faiz tanımları girdi yaşamlara... Onun da bir yolunu bularak, şöyle özellik böyle özellik diyerek bir ücret alacaklardır, elbette... Yaşam ve de tüketim alışkanlıkları bir bir değiştiriliyor. Ve de insanlar aslında bu tür şeylerin kölesi haline getiriliyor... Bİr bakıyorum da, etrafımdaki herkes borçlu, ev, araba kredisi, kredi kartları... Öyle gidiyor, nereye kadar diyen yok...
. . #Neşeliadam '' Hayat ciddiye almak için çok kısa... ''
Bu bankalar niye benim anamın kizlik soyadını tc kimlik numaramı parmak izimi avuç içimdeki damar yapısını vs vs bilmeli hayır bu bankalar kim yahu iş öyle bi yere gidiyo ki sanki artık kan grubumu falan da bilip yeri geldiğinde borç karsiligi organlarima el koyacak gibi hissediyorum
Kart daha iyi, temassız hele büyük iyilik, bu kadarına gerek yok, tercih edilip edilmemesi kişiye bırakılmalı, temassiz da olduğu gibi, tercih etmem...
Bu dediğiniz olucağını zannetmiyorum parmak izi kişisel veri kullanımında sorun teşkil eder parmak izi öyle basit bir olay değil bi kere hukuksuz çalıştığım yerde işe girişlerde kartı sistemlerden parmak okuyucu sisteme geçmek istediler dava açtık çalıştığımız yere ve davayı biz kazandık
Keşke kimliklere, sürucu belgelerine de bir şey yapsalar da hic kart tasimasak hepsi hep yanimizda olsa yani bedenimiz :) bence daha iyi olurdu öyle bir de diyelim birden cok kredi karti var nolucak parayi odeyecegimiz yere visa, mastercard falan mi diyecegiz acaba
@xcnsuasln acaba neden engelledin şöyle sacma sapan engelleyenler geriizekali falan mi acaba bir sey soylemis yorum yapiyorum gorusumu paylasiyorum engelleniyorum, görmicek ama görenler olur parmaklari veya eli olmayanlar içinde mutlaka bir çözum cikarirlar herhalde zaten bunu dusunmuslerdir geriizekali degillerse tabii ki
Bankalar hacklensin ondan sonra biyolojik bilgilerimiz dışarılarda gezsin ben bunların en baba yerlerine girdim açıkçası ben bankalara bilgilerimi koruma konusunda güvenmiyorum :)))
Parmak kaslarımızı güçlendirirsek daha güçlü bir hesabımız olur.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kötü bir haber parmak izini alan elinin doku haritasını alan çalar artık. Parmak iziyle açılan kapıları ünlüler bile kullanmadı mesela kullanan soyuldu.