

https://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/bakan-soylu-duyurdu-kimlik-kartlarinda-yeni-donem-basliyor-42030865


Bazen kart iptali istiyoruz o nasıl olacak. O zaman online düzeltmeleri de güzelce yapsınlar. Bir de bir tane banka hesabımız yok ki posta takınca hangisinden çekeceğini bilsin.
Hayır iyi bir şey değil bence
Cevap
8Cevap
Yasayip tecrube edip ogrenecegiz, iyi mi, kötü mü...
Sahtecilik ile nam yapmış ülkemizde böyle bir ahmaklığı yapsa yapsa zaten ancak ya yapardı!
Hayır hiç iyi bir şey değil gittikçe daha kolay takip edilir hale geliyoruz
Bir şey yapılıyorsa halk için değildir.. Sisteme bir faydası olacaktır.. İlerleyen zamanlarda göreceğiz..
Değil çalmaya çalışan çok olur bi yerde unuttuğunu düşün abi çok saçma
Milletin para durumunu takibe alacaklar Siyonist deyyusun köpekleri.
Kredi kartı neden var o zaman?
Kredi karrtı kullanımı azaldı ekonomi böyle düzeldi diye abuk subuk haberde yaparlar
hiç iyi bir şey olabileceğini düşünmüyorum.
Yaşlılar zorlanır
Değil
Mantıklı
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar