Ailemden ve çevremden hep işkur vs deniyor ama işimden memnunum aylık 8500 tl maaşım var 16500 tl faiz gelirim var yetiyor ama insanlar işkur daha fazla kazanırsın diyor sizce bu insanların derdi nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Hortlasın
1 milyon biriktirdim 12 yıl çalışarak bi evim bide arabam var gelirim olduğu için faize koydum parayı sizce doğrumu?
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
8
Cevap
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hayal ettiğim hayat. 15 yıldır çalışıyorum. Bisikletim bile yok. Ailemi baksam yeterdi. Onuda beceremedim 😂
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben 8 yıl günde sadece 6 saat uyuyarak çalıştım o zamanlar dolar düşüktü hep aldım hesapta dokunmadım sonra bi baktım 105bin dolar olmuş trump krizi bi patladı 7 tl den bi bozdum bende var olan nakit dahil 820 bin tl nakitim vardı sonra işte ayrıldım yorulduğumu farkettim sonra bi ev bide araba kredisine girdim toplamda 600 bin tl arac kredisi bitti eve her ay 6200 tl ödüyorum 5 senesi felan kaldı sonra faizden gelen maaş vs derken 1 milyona tamamladım geçmişte dolar düşükken biriktircektin şimdi hayal
Şu anda büyük bir firmada makine operatörüyüm çikolata üretiyoruz ama daha önce 8 sene boyunca Allahın belası enjeksiyon isinde çalıştım asıl parayı orda kazandım istediğin kadar mesai yapabiliyordun hiç durmadan çalıştım 8 sene full 16 ve 18 saat ayda 2500 dolar yapıyordum orası benim hem sağlığımı bozdu hemde insanlıktan çıkardı ama işte şimdide hayatın tadını çıkarıyorum
Yiyicek zamanmı vardı günde 16 18 saat çalıştım 8 sene trump krizi patladı faizler uçtu kazandığım paraları tl ye çevirdim işten ayrıldım sonra biraz yedim içtim sonra başka işe girdim 3 sene oldu
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > 1 milyon biriktirdim 12 yıl çalışarak bi evim bide arabam var gelirim olduğu için faize koydum parayı sizce doğrumu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hayal ettiğim hayat. 15 yıldır çalışıyorum. Bisikletim bile yok. Ailemi baksam yeterdi. Onuda beceremedim 😂
Ben 8 yıl günde sadece 6 saat uyuyarak çalıştım o zamanlar dolar düşüktü hep aldım hesapta dokunmadım sonra bi baktım 105bin dolar olmuş trump krizi bi patladı 7 tl den bi bozdum bende var olan nakit dahil 820 bin tl nakitim vardı sonra işte ayrıldım yorulduğumu farkettim sonra bi ev bide araba kredisine girdim toplamda 600 bin tl arac kredisi bitti eve her ay 6200 tl ödüyorum 5 senesi felan kaldı sonra faizden gelen maaş vs derken 1 milyona tamamladım geçmişte dolar düşükken biriktircektin şimdi hayal
Zengin hastalığına yakalanmışsın. Zannediyorsun herkesin eline para geçti. Biriktirme Di. Hey allahım ya
O hastalık bende de var
bırak faizde kalsın rahat para iş kurarsan aylarca cebinden yersin çok riskli
Millete kalsa çalışmam bile fuzuli çık diyolar işkur daha fazla kazanırsın en son küfür edicem
bundan daha fazla kazanmazsın ve çok kafa yorman lazım boş ver kalsın milletin bir bk bildiği yok herkes işkembesinden sallıyor
Yıllarca 8 sene boyunca tatilsiz günde günde 16 ile 18 arasi çalıştım elde ettim bu parayı bunlar istiyorki batırim kendimi
yok bulaşma aylık 2 bin dolar bedavadan geliyor işte daha ne kalsın öyle iş ne bu arada
Şu anda büyük bir firmada makine operatörüyüm çikolata üretiyoruz ama daha önce 8 sene boyunca Allahın belası enjeksiyon isinde çalıştım asıl parayı orda kazandım istediğin kadar mesai yapabiliyordun hiç durmadan çalıştım 8 sene full 16 ve 18 saat ayda 2500 dolar yapıyordum orası benim hem sağlığımı bozdu hemde insanlıktan çıkardı ama işte şimdide hayatın tadını çıkarıyorum
mücadele etmeden olmaz güle güle harca o paraları
Evet öyle yapıyorum hemde keyiflice
Vurdurdun mu ne yaptın? 12 yıl aç mı gezdin de 1 milyon biriktirebildin?
8 yıl full 16 18 saat çalıştım 2010 ile 2017 nin sonuna kadar 105 bin dolar biriktirdim o zaman dolar düşüktü
Faiz haram ve misliyle yeter bu para size ne bu aç gözlük.
Enflasyondan naber peki
Sakın kurma. İş kurmak çılgınlık.
Caiz değil
Bu hayat kardeş artık bırakın neo islamcılığı
Benim erkek versiyonum gibisin sende tek fark ben harama bulaşmıyorum enflasyonu falan bahane etme
yerinde olsam çalışmam yer içer gezerim
Hayat öyle bişey değil hocam hazır paraya dağ dayanmaz derler
he bende cepten yedim bu pandemi döneminde
Birader hiç yemedin içmedin heralde 12 sene sen
Yiyicek zamanmı vardı günde 16 18 saat çalıştım 8 sene trump krizi patladı faizler uçtu kazandığım paraları tl ye çevirdim işten ayrıldım sonra biraz yedim içtim sonra başka işe girdim 3 sene oldu
Faiz haramdır
Yaw hehe enflasyon helaldir deme
Gayet iyi maşallah
İyi dileklerin için teşekkürler
Azcik ta bize ver
Sanal ortam burda sadece sohbet özel hayattan tanımadığım kimseye asla destek olmam
😀
İşinden memnunsan hiç elleme
Evet memnunum cumartesi çalışıyoruz tek ona uyuz oluyorum ama alıştım onada 3 sene oldu artık
👍👍