Alım gücümüzün düşük olması doların vb uçması çok can sıkıcı bir durum değil mi?

Beni en çok üzen elimizden bir şey gelmemesi:/
Alım gücümüzün düşük olması doların vb uçması çok can sıkıcı bir durum değil mi?
Alım gücümüzün düşük olması doların vb uçması çok can sıkıcı bir durum değil mi?
Cevapla