AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
148Cevap
Dolarin yukselmesini bekliyordum bi ciksin da sonra dussun insallah
Yönetenlerin amacı Türkiye ekonomisi çökünce onlar uçmuş olacak.
Çocukluğumun Türkiyesini, Atatürk Türkiyesini özledim. O günleri daha çok arayacağız.
yaşasın akp kudurun
Görüşüne saygı duyuyorum ama çok ağlayacaksınız böyle giderse.
Bu günlerde gelip geçici yeter artık başka laf edecek bişey bulamadınız gidip gelip ekonomiye söyleniyorsunuz anladık ekonomi kötü duyanda sizi sokaklarda sürünüyorsunuz sanacak mq
İnsanlar açlıktan intihar ediyor bilmiyorum farkında mısınız hanımefendi
@Zwynwpd hanımefendi akp li olunca zoruna gitti
@Öptüm_nefesinden kesinlikle
Olsun dahada artsın geberelim ölelim zengin dahada zengin olsun orta seviye zaten yok fakirlerde ölsün memleketide alsın ggötlerine soksunlar.
Avrupa bizi kıskanıyor sizin haberiniz yok daha 😂😂😂😂😂😂😂
Allah sonumuzu hayır eylesin başka çaremiz kalmadı.
Bize ne ondan bundan gelde havamızı bulalım bir sen söyle bir de ben bu hasretten kurtulalım
Artsın artsınki piyasadaki herşey kitlensin bu millete müstehak alıştık nede olsa elin şeyiyle gerdeğe giriyoruz
Bunlar hep 128 milyar doların olmamasından kaynaklanıyor... O olsaydı dolar şu an 3 tl olurdu.
Milyonlarımıza milyonlar ekleniyor daha ne olsun :)
şahlandı şahlandı ya ayıp ediyorsunuz canım! üsttekiler için hep şahlanıyor
Ekonomimiz uçtu canım demekki avrupa bizi kıskanıyor
24 Nisanda biden soykırımı telaffuz ederse daha çok yükselesek.
Üretim yok ihracat yok olur tâbi. Zamanında ikiye katlanmasaydi şimdi belki 5 lira olurdu. Herkes açım diyor altındaki araba nerdeyse yüz bin. Ortada bı çelişki var ama bilemedim.
Şahlandı işte daha ne olsun... Her geçen gün Cebimizdeki eriyor yazık be6
1 TL de 170 JAPON YENİ yapiyor.
Bu nasil ekonomi kafasi.
Noldu simdi biz japonlardan 170 kat dahami zengin olduk
Ciddi misin la 1₺ 170 yapıyor ise
100 bin TL
17.000.000 ediyor
100 bin
17 milyon TL ediyor
Ben bankadan alayım 100 bin çekip gideyim oraya orada 17 milyon İle neler neler fabrika kurup tr ye ihracat ederim dünyaya 17 milyon düşün artık
@burhandeja15 😄😄😄😄
Hemen git bence😄
Ula nasıl giden banka para verse 100 bin TL ben müstakil ev alacam banka para vermiyor ki 😂
Gitsem ben hastayım dün 6 bin TL değerinde ilaç aldım oralarda ilaç bulamam benim hastalık ilerler
kafasını kullanan sıyrılır bu işten 7/24 piyasa takibinde olduğum için 10 bin liralık yatırımla şu an güncel olarak 28 bin lira kar yaptım. 3 ayda 28 bin az para değil. bırakın doları euroyu siz bir şey yapamıyorsanız aktif durumlardan faydalanın.
Sonumuz iyi değil, ne olacak böyle bilemiyorum, asıl soru nasıl çözülecek, millet el açacak duruma geldi ki kimsede yok ki kime versin
Sonumuz cok kotu
@Ararat344 peki çözüm
İstersn konusalım anlatayım cozumu
@Ararat344 bana özel değil, milletin sorunu bu Yani halkın. Bir bildiğin varsa yaz herkes öğrensin
Sen gel konusalım
@Ararat344 çok beklersin, diyeceğin şeylerde belli zaten, neyse boşveeerr
Pekı
Nedense 2013 gezi olaylarından sonra başladı bu doların şahlanması o zamana kadar gayet iyiydi ne değişti de bu hale geldi acaba..
ekonomimiz çok güzel Allah düşmanları sizi ahahaha en çok buna gülüyorum işlerine gelmeyince dine bağlıyorlar ya da terörist diyorlar neden sanki 5 vakit kılan çalamaz mı ahaha
Altınlarım ve dolarlarımdaki değerlenme azalan alım gücümü dengelerim. Doları altını eurosu olmayan o dengeyi poponu satsa da sağlayamaz. Zira altınlarım ve dolarlarıma rağmen aynı zamanda götümğ de satmam gerekiyor yaşayabilmek için.
Biraz daha şahlanırsa attan düşüceğiz 😪 Şu siyasetçilerin Tv çıkması yasaklanmalı be. Hepsi ayrı kıvırmaca oynuyo. Faturayı bize kitiyolar.
Ekonomi harika. Baksana Türkiye ekonomisi dolara avroya değer kazandırıyor
Avrupa bizi kıskanıyor
E herhalde yani. Onların ülkesinde avronun değeri yok ki. 1 avroya bir puskevit
Makarna yiyip A haber izleyenler, Suçlu ceğape diyor
bi alışverişe çıkıyoruz 350 400 tl gidiyo bilmem şahlandıo mı
Hükümeti düşürmek için dış güçlerin oyunu işte chp gibi avucunun içine alabileceği bir parti geçsin istiyorlar başa
Vaybe masala bak
Senin beynin yok fikrin var hayatında gördüğün tek iktidar partisi ve kıyaslama yapabiliyorsun
@Ararat344 bak hamam böceği 1 hafta kafasız yaşaya biliyor ama yandaş bir ömür boyu kafasız yaşıyor
evet şahlanıyoruz ama kırbacı yedikçe yaani 😂😁 🐎
Yandaşlar neredesiniz gerçi beyin yok ki sorgulamak için
Vergi odaklı değilde ihracat odaklı gelişmeler yapılsa ekonominin gelişeceğini düşünüyorum.
Ekonomi ile ilgili olarak çok fazla bilgim yok bu sadece benim görüşüm.
Tam da telefon almaya karar vermistim. Dolar yine girmeye başladı.
Mesela euro dolar bizim ülkede mi sadece yükseliyor yoksa yabancı ulkeerde aynı mı
Dolar euro yükselemiyor tl değer kaybediyor. Diğer ülkelerde değişen bi şey olmuyor
@Dördüncümurat bizim paramız neden dünya da kullanılmıyor da dolar euro ulkemizde ahkam kesiyor 🤔
Zamanında bizim atalarımız fet ettikleri yerleri kendi dillerini dinleri dayatmadiklari için, ingilizler, fransızlar işgal ettikleri bölgeleri asimile ettikleri için
harika oldu gerçekten!!! İnanamıyorum hala savunanlar var
olsun ben hep 10 lıralık alıyorum !!! haa bide maaşımı dolarla almıyorum
Bu sistemi elestirmeyenin aklından şüphe ederim
Ekonomide bazi skintilar var ama Bu yonetimle alakali degil
Ya kardeş Türkiye bitti bu saatten sonra nefes aldığımıza şükredelim derim ben❤️
Biktim ekonamiden ve siyasetten. O kadar sefil bir haldeyizki. Neden birşey yapmiyorlar
Eğonomi coğ eyi yiğenim avruba bizi gızganiyor, çatlıyo o alamanya
Ekonomimiz uçuyor dediğinde yalan değildi görüyorsunuz anlatmaya gerek :)
Harbi ya aramızda nesli tükenmemiş çomarlar var mı .. olanlar dislike atsın. d
Bu iniş cıkışlar sürekli oluyor sonu nereye varacak acaba
Hepimizin işi çok zor ama suçlusu hepimiz değiliz işte :)
1 eurom var gidip hemen bozdurucam😄ama kimse almıyor ☹
Ve hala kriz yok söylemleri var
Başkomutanımızın adamlığı yeter.
Umarım trolldür. d
Bu yorum disklike rekoru kırar 🤭🙃
@tamircik kırmalı
Uçuyoruz demişlerdi hakkını veriyorlar ne diyelim
Ekonomi kaldırdı geliyor :D
Lan ya asassda 😂
Dur lan uçmaktan bana bir şeyler oldu.
sağolsunlar kokoya gerek kalmadı, lisansını da alırlar artık bu yöntemle kafalar bedavaya güzel olacak diye anasını satayım 😅
Aya gidiyoruz 2023 te
Ekonomimiz çok iyi yeğenim. Avrupa bizi kıskanıyor.
Dolarla mı maaş alıyorsun
Yükselsin yükselsin bu gidisle zengin olcam nihaha
Ooo kaç doların var
Zengin olmaya yetecek kadra cko
Ooo şey tanışabilir miyiz 🤣🤣🤣 zengin oluruz birlikte
Zhhahansnsn
Benim de dolarlarım var ona göre dbdbbdbdbdbd
Maaşınızı dolarla mı alıyorsunuz (!)
Onların dolarları varsa bizimde Allah'ımız var.
Uçuyoruz ama nereye bilemedim
Şahlandı şahlandı. Kaldırdı bize doğru geliyor
Dolar 15 olunca şahlanacak
Desene artık yağı bile almayacağız.
Bence acilen bir saray daha yapmalıyız