Para & Ekonomi 2002 Yılı 2 Euroların ve eski yabancı madeni paraların değeri var mıdır? Erdem343460 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Aralarında en çok 2 euro ve çeşitli ülkelere ait eski tarihli madeni paraların değerleri var mıdır arkadaşlar? 2002 Yılı 2 Euroların ve eski yabancı madeni paraların değeri var mıdır? Cevapla Tarih Soruları Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Saglamkoc Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 83% +1 yıl Mahmut Paşa'da bu paralar ile ilgilenen kişiler var. Orada olanlara danışın belki normal üstünde değerleri vardır. 0 3 Yorumla Erdem343460 +1 yıl Bizzat tanıdığınız birileri var mı peki? Yorumla Saglamkoc +1 yıl Yok canım benim. Olsa yardımcı olmak isterim size. Yorumla Erdem343460 +1 yıl Teşekkür ediyorum sağolun. Yorumla
ZeytinliÇikolata Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 45% +1 yıl En üstteki isveç kronu heralde. Bence şu an bir değeri yoktur 😃 0 10 Yorumla Erdem343460 +1 yıl Vardır illaki, 1980 yılı 41 yıllık yani yarım asır dile kolay.. Yorumla ZeytinliÇikolata +1 yıl Pardon vardır, para geçmiyordur hiçbir yerde sadece. Yabancı sitelerde satabilirsin belki, koleksiyon yapanı vardır vs. Yorumla Erdem343460 +1 yıl Haklısın bi araştırmak lazım. Teşekkür ediyorum. Yorumla ZeytinliÇikolata +1 yıl İsveç'te mi yaşıyorsunuz? Yorumla Erdem343460 +1 yıl Hayır İstanbul'da. Yorumla Erdem343460 +1 yıl Üstadım bu zeytinli çikolata olayı nedir sahi? Dikkatimi çekti valla. 😂 Çikolataya aşırı düşkünüm de biraz ondan aslında. Yorumla ZeytinliÇikolata +1 yıl Hiç yemedim. Marmarabirlik'in çıkardığı bir ürün, çok araştırmadım ama şu an piyasada yok sanırsam. Yorumla Erdem343460 +1 yıl Düşüncesi bile bi tuhaf ya. Ama olabilir tabi. Belçikada İtalyada Almanyada ne'li çikolatalar var bi bilsen.. Yorumla ZeytinliÇikolata +1 yıl Evet vardır, hiç Türkiye'den başka ülkeye gitme fırsatım olmadığı için bilemiyorum. Yorumla Erdem343460 +1 yıl Bende gitmedim de büyük marketlerden şuradan buradan falan yediğim çok oldu. Özellikle Belçika. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Mahmut Paşa'da bu paralar ile ilgilenen kişiler var.
Orada olanlara danışın belki normal üstünde değerleri vardır.
Bizzat tanıdığınız birileri var mı peki?
Yok canım benim. Olsa yardımcı olmak isterim size.
Teşekkür ediyorum sağolun.
En üstteki isveç kronu heralde. Bence şu an bir değeri yoktur 😃
Vardır illaki, 1980 yılı 41 yıllık yani yarım asır dile kolay..
Pardon vardır, para geçmiyordur hiçbir yerde sadece. Yabancı sitelerde satabilirsin belki, koleksiyon yapanı vardır vs.
Haklısın bi araştırmak lazım. Teşekkür ediyorum.
İsveç'te mi yaşıyorsunuz?
Hayır İstanbul'da.
Üstadım bu zeytinli çikolata olayı nedir sahi? Dikkatimi çekti valla. 😂 Çikolataya aşırı düşkünüm de biraz ondan aslında.
Hiç yemedim. Marmarabirlik'in çıkardığı bir ürün, çok araştırmadım ama şu an piyasada yok sanırsam.
Düşüncesi bile bi tuhaf ya. Ama olabilir tabi. Belçikada İtalyada Almanyada ne'li çikolatalar var bi bilsen..
Evet vardır, hiç Türkiye'den başka ülkeye gitme fırsatım olmadığı için bilemiyorum.
Bende gitmedim de büyük marketlerden şuradan buradan falan yediğim çok oldu. Özellikle Belçika.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!