AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Az önce bekçiye sordum 24 saat çalışıyor pazar istiraati yok asgari ücret bu sömürünün dik alası bekçi diyor napak gardaşım ben gitsem iş zor yerime aç çok
Şöyle düşün askeri ücret 3500 olursa mecbur memur maaşları da yükselmek zorunda devlet bu parayı ödemek için mecburen zam yapmak zorunda sonra daha kötü bir ekonomi daha kötü bir ülke yani yükselmesi bir şey ifade etmez o televizyon da 3000_3500 yapıcaz diyen adamlar sadece boş konuşuyor
is yerleri degil ekonomi batar, urunler pahalılaşır, lira deger kaybeder. Asil yapilmasi gereken vergiler ve ozel soktorde indirimler.
Onlar batmaz işlerini disiplinli düzgün yaptık dan sonra. Ama esas sorun bi çok şeye zam gelecekse asgari ücret lütfen artmasın
Ben niye engelliyim sende
basit ekonomi bilginiz bile yok. enflasyon oranında zam yapılmazsa, asgari ücretle çalışanlar için zaten bir sürü işten çıkarmalar olacak.
patron batarsa az bulduğu parayı da kazanamamaktan korkuyor, ülke batmaya kalkarsa başka kesimden kazansın demeyi akıl eden yok neyse fazla konuştırma beni sliviri
Patronlar biraz daha az yerse batmazlar. 3 kuruşa eve 2 lokma götüreceğim diye saatlerce çalışan işçilerin hakkı boğazlarında kalsın. Amin.
10 kişinin yaptığı işi 6-7 kişi yapar iş verene bişey olmaz
iş yerlerinin sahipleri bir zahmet lükslerinden kısıp işçilerine de vermeyi bilsin
Maaş yüksek olsa bile alım gücü düşük AB ye girip €ya geçiş yapmalıyız batıyoruz.(tabi bunların kolay olmadığını bende biliyorum).
Patronlar da insan bir işçiye ne kadar prim ödeniyor haberleri var mı acaba o primlere sürekli zam geliyor devlet elini taşın altina koysun da asgari ücretten vergi almasın, zaten mesele asgari ücret değil alım gücümüz çok düşük...
Asgari ücret artsa her şey yine pahalanır vergiler de iki katına falan çıkar. Hep aynı şey fakir hep fakir.
Hayal kurma. Hayatında bir şey değişmez. Bur taraftan verir diğer taraftan alım gücünü düşürürler emin ol.
Asgari ücretten devlet vergisini kaldırırsın zam yapmasına bile gerek yok zaten otomatik 2.900-3000 arası olur net
Batmaz milletvekilleri daha az alsın altından tuvalet yaptırmaya gerek yok mermere sıçma ile altına sıçma arasında bi fark göremiyorum
Patron batmaz canım, işsiz sayısı artar. Biraz çok yönlü düşünürsen neden asgari ücretin çok artmasını istemediklerini anlarsın.
Yok be ne batacak
İşverende patron da acayip para dönüyor
Fakirin akli da fakir olduğu için idrak edemiyo
Herkesi kendi gibi fukara sanıyor
alım gücümüz artmadığı sürece asgari ücreti 20000 TL yapsalar fark etmez her zamanki gibi 5 verip 10 alırlar
Kazansa bile ağlıyor herifler. Batıyoruz derlerse inanmayın 😂
Niye batsın ki sattıkları ürünlere %50 zam yaparlar olan yine tüketiciye olur
Allaha şükür ki benim gibi düşünen biri daha. Bunlar niye anlamıyor hocam. Kaşıkla verilip kepçeyle alınıyor. Çıkmış birde hala zam diye bağrışıyorlar. Bir kere de alım gücünü artırın diyen oldu mu?
@derdimizvarsanıyoruz ya alım gücümüz düştü düştü paramız artsa ne olur 2018 de 50 bin olan araç şu an 250 bin ister 10 bin olsun ücret ne fsrk eder
Ah birde anlayabilseler bunu. Yazık Vallahi yazık. Daha 3 saat önce kuzenimle konuştum 16 yaşında kendisi. Bilgisayar almak istediğini söyledi 1500 tl bütçem var dedi. Yemin ederim boğazım düğümlendi diyemedim o parayla monitör bile alamazsın diye. Çok kötü zaman kaldık çookk...
@derdimizvarsanıyoruz çok doğru nasıl alsanki fiyatlar 3 kat artmış ama anlayan kim o meçhul
Hayır devlet işverene de destek çıkarsa gayet de makul ücret.
Niye batsın zaten çoğu iş yeri ne askeri ücret veriyor ne sigorta yapıyor.
asgari ücret 10.000tl olur ama o karsılık ekmek 10tl olur asgari ücretin artması değil alım gücün artması
Patron batarsa ne olur isinden olur bence böyle düşünüyor olabilirler
Bence batmaz. Calistigim is yerinde isci maliyetinin cok dusuk oldugunu soyler durur satiscilar.
Ya ne batması Allah göZlerini doyursun bunların. Allah yanlarına bırakmasın
Zaten herseyi yapacak adam arıyorlar 3500 olursa sigortayida unutun 😀😀
Değil 3500 bence 10000 TL olmalı cünkü hak ediyor lar çalışanlar
batmaz ama ınsan cıkartır.. askerı maasın altında calıstırır
Asgari Ucreti 3500 lira yaparlarsa, Asgari ucretle çalışanlar batar !
Yo batmaz. Urettigi sattigi urunlere 2 kat zam gelir aynı sey olur. Buyuk bir enflasyona sebep olur
Yok beee, olan yine halka olur. Sermaye sahipleri bu düzen içinde kolay kolay yıkılmaz.
İşçi çıkarma yoluna gidebilirler bu yüzden orta yol bulunması gerek
Devlet ödemicek sonuçta işveren ödüyor vergi muhafiyeti olsa neyse
Şu an bile 2300'ü vermiyor çoğu şirket. 3500 mü verecekler.
Hayır batmaz. Her şey daha da pahalaşır sadece. Bir şey değişmez yani
İş yerleri batmaz zaten devlet iş verenlerin yanında
Olmayacağı için sorun yok Türkiye de asgari ücret ancak 5. yıl sonra olur belki
Bu ülkenin ekonomisi asgari ücrete göre şekilleniyorsa vay halimize
İşverenin kazandığının 10 1 ni maaş olarak alıyoruz ne batması biraz da batacaksa onlar batsın
Batmaz ama maliyetler yükseldiği için iç piyasada ticaret yapan firmalar zorlanabilir. Mesela ben.
batmazlar işçiler işsiz kalır sadece 😃
küçük yerler batar batarsa.
o kadar yükselirse nie memur olim boşa çabalıyoruz zaten. fabrikaya girer çalışırım
Bence asgari ücrwt 2.534 tl
İyi mi derseniz yazık bu millete derim
Bu ülkede çalışma saatleri de çok yüksek. maalesef kölere bu kadar işkence yapılmıyor.
Kimse batmaz sadece 10 liraya içtiğin çorba 20 lira olur.
Patronlar mı batar. Böyle bir şey mümkün bile değil 3.500₺ onlar için çerez parası ama işte.
fabrika sahiplerine birşey olmaz küçük esnaf batabilir
Ahmaklık zor bulunmaz ne diyebilirim ben umutlarımı 20 jenerasyon sonrasına kaydırdım.
Neden batsın ki? İş verenler devletten çalışanları için dünya kadar teşvik vergi indirimi vs falan alıyor.
Aslında devletten almıyorlar.. Vergi yükünün çoğunu çeken bordrolular ve asgari ücretli kesimden alıyorlar. yani bizden alıp onları besliyorlar.. Ama adamlar hep aç.
Evet haklısınız. Olan hep garibana oluyor. 3500₺ bile bir ailenin geçimini sağlamaz.
İşyerleri batar diyenlerin çoğunluğu patron olmuş. Hepsi de yandaşlar.
Önemli olan birim asgari ücretin artması değil alım gücünün artması, asgari ücret 3500 lira olsa ekmek haftaya 3 lira olur her şeye de zam gelir
Batmasa bile ürünlerini daha da pahalatırlar ya da işçi çıkarırlar
Onu söyleyenler gerçekten de işçi değil, siz evde yemeğinizi yiyip televizyonunuzu izlerken, insanları kendi tarafına çekmek için bilgisayar başında hesaplar açan yığınla tutulmuş adamlar var...
Patronlar batsın da ben batmayayım şaka şaka 😂 kimseye bir şey olmaz salın gitsin
batmıyorlar ama önce işçi çıkarıyorlar. sonrada zam yapıyorlar... yani bir işe yaramıyor verilen ücret
Yahu ben anlamıyorum 3500 değil 10.000 tl olsa ne olacak alım gücü değişmedikten hatta azaldıktan sonra. Kaşıkla verilip kepçeyle alınırsa bir şey değişmiyor neden kimse bu açıdan konuşmuyor?
Ne den batsın ki 10 liralık şey olcak 50 tl daha çok kar elde edicekler yani senin aldığın asgarinücret yine sana yetmicek herşey zamlancak herşey 2 katı olcak
olması gereken ücret bu ama yapmazlar en fazla 2600 2700
Hiç bişey olmaz hayvan gibi kazanıyorlar 4000 de olsa batmaz.
doğru düşünüyorlar..
asgari ücret afaki oranda artarsa çoğu işçi işsiz kalacak..