Twitter’da yaptığı paylaşımla TT listesine oturdu. Ailesi tarafından aylık 5 bin lira harçlık veriliyor. Yetmediği için ekstra para istiyor. Kızın attığı tweet;Annesinin verdiği cevap;Sen ne düşünüyorsun? #Aylık5binliraharçlık#Kimikio
Aylık 5 bin lira harçlıkla geçinemeyen biri hakkında ne düşünürsün?
Ailenin hatasi goruyorum... Kiz alismis artik bu duzene ailesi buna onu vermis bu yuzdende kiz siteminde hakli..;) simdi aile tarafindan bakalim.. Kizlari rahat etsin diye belli bir mertebe para gondermisler senelerce bir kerede yok az tutumlu ol diyorlar.. Ailede hakli kiz simarik... İki taraftanda bakilinca sacma bir durum bos isler.. Kizda ailede hatali birbirlerine bunu kendileri vermis... ortami ve durumu beraberce yaratmislar... Peki nette ne ariyor bu konusmalar buda ayri bir absurt durum... Nerden baksan 5 dakikam bosa gitti;))
Ben de bu aileleri anlamıyorum baştan akılları neredeymiş bu şekilde yetiştir sorumluluk verme tasarrufu öğretme 23 yaşına gelince de ebeveynlik yap anlatmaya çalış anlamasını bekle 😏
Vayy beee. Aylık 5000 TL. Yahu millet bu para ile ev geçindiriyor. Şu veledin yaptığına bak.. Pess. Har vurup harman savuracağına biraz biriktirseymiş.. Ailesinin yerinde olsam keserim.😒
O paranın yarısından azıyla ev geçindirip çocuk okutmaya çalışıyorum. Küfür edicem olmayacak
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Böyle malların ağzına carmak istiyorum biz askerî ücretle geçiniyoruz ve borç içinde yüzüyoruz ve 5 yıldır aynı montu giymekten mont paralandi üzerimde şimdi kış geldi nasıl yenisini alicam diye düşünüp heryerden kısmaya çalışırken boylelerini görmek canımı sıkıyor ama bizden kötü olanlara üzülüyorum sokakta yaşayanlar var Afrika da açlıktan susuzluktan ölenler var cidden yazık açıyorum böyle simariklara
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yuh yani! Tribe bak. Benim kiram, aydatım, faturalarım çıkınca geriye 500-600₺ kalıyor. Onunla market alışverişimi, yol masrafımı, okul masrafımı ve diğer ıvır zıvırları karşılıyorum ben.
Borcu harcı olanlar anlar bu durumu digerleri anlayamaz , odemesi olanlar hayattan sogumamak icin zevklerini de surdurmek ister. Tabi bunu cuzi duzeyde yapip bu durumlara dusmemek gerekir ama insan nefisi iste.
Gayet normal görüyorum çünkü sistemini ve düzenini yani yaşayış tarzıni o bütçeye göre düzene soktuğu için yetmez ve bu aldığın paradan çok kişinin yaşayış tarzı ve sorumluluklariyla ilgili 👍
23 yaşında yetişkin biri olduğu için ailesi para yollamak zorunda değilken para yolluyor. Ailesi iyi miktar yolladığı halde ekstra para istiyor. Ailesi ekstra para yollamadığı için kızıyor. Tabi canım, çok normal.
Benim ailemden para istememe gerek yok çünkü onlar benim içim imkanları ölçüsünde ellerinden geleni yaparlar. Lakin ben şımarık olmadığım için ihtiyacından fazlasına göz dikip aç gözlülük yapmam. Benim ailemden çekinmek gibi bir durumum yok çünkü ailem bana prensesler gibi bakıyor ve bana hürmet ediyor ben de aynı şekilde aileme hürmet ediyorum. Saygı hak edenindir.
Sen durumu algılayamadın galiba. Hala "O senin problemin." dediğine göre. Benim bir problemim yok çok şükür. Zaten genel olarak kendisi problemli olanların problemi başka yerlerde ararlar. 👋
1 ay para göndermesinlerde gör madem ailen 500 TL'lik şeyi alamıyor git part time is bul çalış al 23 yaşına gelmişsin artık çocuk değilsin kendi ayaklarının üstünde durmayı öğrenmeli cebine girenin çıkanın hesabını tutabilmelisin