İşsiz parasız asosyal yaşayan bir insan hakkında ne düşünürsünüz?

Ben 32 yaşındayım işsizim asosyalim parasız yaşıyorum bu yaşıma kadar hep böyle yaşadım gençliğim hep eve kapalı işsiz parasız asosyal geçti ve yaşlanınca da emekli olamayacağım
İşsiz parasız asosyal yaşayan bir insan hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla