• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Nişanlım ailesi için 5 yıl boyunca kredi borcu ödeyecek. Ne yapmalıyım? (Sayfa 2)

öykü-336
öykü-336 Takip Et
Xper 5 Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
97
Yapay Zekaya Sor
Nişanlım ailesi için 5 yıl boyunca kredi borcu ödeyecek. Ne yapmalıyım?
Cevapla
İş Soruları Babalık Soruları Nişan Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

84

Cevap

109

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • bosver1899
    bosver1899 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 35%
    +1 yıl

    Hayata 5 sene geriden başlıyacak. Anne babası için de olsa önce kendi hayatını ve geleceğini düşünmeli

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yani yapılıcak şeyelr basit... düğünler olmucak sadece bri nikah olucak bu... düğüne boşu boşuna 40-50k para gidiyor onun yerine evi düzülebilir... Malesef insan sayısı arttıkça bazı şeylerden feragat etmek şart.

    1
    0 Yorumla
  • doktorunuzcevaplıyor
    doktorunuzcevaplıyor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    bunun arkası gelir bu işle kalmaz bu borç bitince bidaha kredi çektirirler en iyisi arkası gelmeden önünü almak çünkü para sürekli ihtiyaçtır

    1
    2 Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Benim ifade etmek istediğimi çok iyi anlamışsınz. Peki ben bu işin önünü nasıl alabilirim

      Yorumla
    • doktorunuzcevaplıyor
      doktorunuzcevaplıyor
      +1 yıl

      nişanlınla konuş ciddi olarak

      Yorumla
  • OnrcnHatpğl
    OnrcnHatpğl Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Krediyi onlar icin cekmemismi niye kendi oduyor anlamadim

    1
    4 Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Evet ailesinin o ara maddi durumu iyi olmadıüı için kendi ödüyor

      Yorumla
    • OnrcnHatpğl
      OnrcnHatpğl
      +1 yıl

      Büyük problem ilerde sıkıntılar illaki olcaktir

      Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Ne gibi sıkıntılar sizce

      Yorumla
    • OnrcnHatpğl
      OnrcnHatpğl
      +1 yıl

      5 yildan bahsediyor buyuk bir yukun altina girmis yarin oburgun evlenmeye kalksa bu adamin sirtindaki yuku stresi kaygiyi tshmin edemiyorum, bu karisinida yansir ailesinede sonra ben senin icin bunu ettim sen benim icin sunu ettin mevzularina girilir yani zor

      Yorumla
  • BuHesapKullanımda
    BuHesapKullanımda Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    Onunla parası için mi evleniyorsun? Sana ne istediğini öder. İşine gelmiyorsa evlenmezsin.

    3
    0 Yorumla
  • felakettin
    felakettin Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    neşanlım ya da sevgilim bana böyle bişey söylese sen kimsinde benim ne ödeyeceğime karışıyosun derim açıkçası, aramızın iyi olmadığı kardeşlerimde var ama sonuçta kardeş bunlar iyi zamandada kötü zamanda da birbirlerine destek olurlar

    0
    8 Yorumla
    • husey1nk
      husey1nk
      +1 yıl

      Reis öyle diyorsunda 5 sene az değil. Heleki yeni evlilerin ilk 5 yili çok güzel vakittir. Eşinin borç ödemesi maddi açıdan zora sokar evi. Belki kadinda çalışıyordur ama yinede ev bütçesine adamin katamamasi çok dara sokar.

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Her aile bir değil malesef, birçok aile çocuğunu maddi olarak istismar ediyor.
      Bazı aileler evladını kollar yemez yedirir, bazı aileler çok zorda kalmadıkça yardım etmez ama yeri gelince kıyamaz yetişir, bazı aileler evlat ayrımı yapar kıymetli evladına yağdırır diğerine yok der birinden alır diğerine verir, bazı aileler çalışan kazanan evladını sömürür tembel evladına bakar, bazı aileler tam yiyicidir tüm maaşını alır veya baktı vermiyor veya yarısını veriyor veya evlenmeye niyetli gibi görünüyorsa bişey uydurup gidip kredi çektirip parayı bankaya koyuyor.
      Bazı aileler oğlu iyi bir maaşla çalışmaya başlayınca hemen evini yeniliyor arabayı yeniliyor lüks araba alıyor krediyi de oğluna çektiriyor. Bakıyorsun aile lüks içinde oğlan maaşının çoğuyla 10 yıl kredi ödüyor hiçbirşeye sahip değil yaşı da geçiyor.
      Düşünsene öğretmen adam maaşının büyüm çoğunluğuyla kredi ödüyor bu nasıl düğün yapacak nasıl ev geçindirecek? Öğretmen kız buluyorlar o kız bunu alır mı? Kız mı düğün yapıp ev geçindirecek? Oğlanın ailesi oğlunu bu duruma düşürürken hiç düşünmüyor. Dediğim gibi her aile bir değil

      Yorumla
    • felakettin
      felakettin
      +1 yıl

      @betterböcek anlattıklarının hepsine harfiyen katılıyorum fakat arada bir fark var senin anlattıkların kendini kullandırmaya girerki emin ol öyle adamla evlilik hayalleri bile kurmaya değmez adam kötü olduğu için değil yanlış anlama ama bugünle sınırlı kalmaz o bahsettiğin durumlar ömrünün her noktasında aynı durumlşara düşer anne baba kardeş zor durumdadır yardım edilir fakat senin anlattıkların tamamen kullanılma durumu ve tabiki kabul edilemez ama sen daha yolun başındasın kardeşin durumu ne ailenin durumu ne tam olarak emin olmak gerekir kullanılıyomu yoksa gerçekten ihtiyaçmı var

      Yorumla
    • felakettin
      felakettin
      +1 yıl

      @husey1nk haksızsın diyemem ama alttada yazdım ailenin durumu ne onu bilmek lazım mecburmu kullanılıyormu kullanılıyor durumdaysa haklısınız sonuna kadar ama bazende yapmak gerekiyor

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Kız diyor ya oğlanın abisi evlenirken para yokmuş kredi çekmişler düğün yapmışlar. Sonra abisi evlendikten sonra eşiyle birlikte durumunu düzeltmiş ev araba almış ama kredi borcunu halen küçük kardeşi ödüyormuş. Ne abisi ne babası el atmamışlar işte. Adam nişanlanmış düğün yapacak daha da ses yok.

      Yorumla
    • felakettin
      felakettin
      +1 yıl

      @betterböcek yine söylüyorum aile içini bilemeyiz ama durum düzeldide hala yardım etmiyolarsa zaten dediğim gibi sorun büyük ama gerçekten hala zor durumdalarsa yardım edilirki bunu emin ol sende yaparsın

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Ailen gerçekten zor durumdaysa yapılır zaten misal anan baban gecekonduda kötü şartlarda yaşıyorsa sen gidip lüks evde yaşayamazsın illa ki onlara düzgün bir ev kiralarsın. Annenin dişleri tutmuyorsa yemek yiyemiyorsa dişlerini 30 40 bin lira da olsa yaptıracaksın, ahir ömründe anne babanı tabi ki hacca veya umreye göndereceksin, çok fakirlerse her ay düzenli harçlık vereceksin ama çoğunluk böyle değil tam tersine aile rahat yaşarken oğlunu sömürüyor.

      Yorumla
    • felakettin
      felakettin
      +1 yıl

      @betterböcek bu konuda hem fikiriz ama anlatım şekillerimiz farklı oldu insan kendini kullandırmamalı sonuç buraya çıkıyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kredi ödüyorum diye fazla beklentiye gitmemen için, fazla bişey isteme diye söylemiş olabilir. Sende bokunu çıkarma tabi. Kimbilir ne istedin de böyle bir yalan uydurdu.

    2
    0 Yorumla
  • OfsaytKazım
    OfsaytKazım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Açıkçası bu seni pek alakadar etmiyor. Eğer ki istemiyorsan o yüke girmeyi ya evlenmezsin ya da ertelersin. Dünya sizin etrafınızda dönmüyor sonuçta.

    1
    7 Yorumla
    • efefor
      efefor
      +1 yıl

      Neden alakadar etmesin inşallah vde herşeyden kısmak zorundalar ve buda mutsuzluk getirecek kavgalar olacak, elini verip kolunu kaptıracak

      Yorumla
    • OfsaytKazım
      OfsaytKazım
      +1 yıl

      Neden etsin? Ondan önce olan bir şey ve ailesi. Yabancı değil. Kolunu kaptırmak nedir kardeşim? Yabancıya mı yapıyorsun yardımı annene babana yapıyorsun. Demek ki şartlar onu getirmiş o zaman yapılmış böyle bir şey. Konuşulur, ben evleniyor yine bunu ödeyeceğim ama sizde destek vereceksiniz diyecek. Bu kadar basit. Kısacaksa eğer evlenmeyecek bekleyecek. Kaçmıyor sonuçta.

      Yorumla
    • efefor
      efefor
      +1 yıl

      Kaç senedir syda 2.000 tl ödüyorlar ve 5 sene daha ödeyecek ne borçmuş iyi kemiriyorlar oğlanı ailesi valla, ailede bunlara çekiversinde görelim çekmezler düğündede yolarlar

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Her aile bir değil malesef, birçok aile çocuğunu maddi olarak istismar ediyor.
      Bağzı aileler evladını kollar yemez yedirir, bağzı aileler çok zorda kalmadıkça yardım etmez ama yeri gelince kıyamaz yetişir, bağzı aileler evlat ayrımı yapar kıymetli evladına yağdırır diğerine yok der birinden alır diğerine verir, bağzı aileler çalışan kazanan evladını sömürür tembel evladına bakar, bağzı aileler tam yiyicidir tüm maaşını alır veya baktı vermiyor veya yarısını veriyor veya evlenmeye niyetli gibi görünüyorsa bişey uydurup gidip kredi çektirip parayı bankaya koyuyor.
      Bağzı aileler oğlu iyi bir maaşla çalışmaya başlayınca hemen evini yeniliyor arabayı yeniliyor lüks araba alıyor krediyi de oğluna çektiriyor. Bakıyorsun aile lüks içinde oğlan maaşının çoğuyla 10 yıl kredi ödüyor hiçbirşeye sahip değil yaşı da geçiyor.
      Düşünsene öğretmen adam maaşının büyüm çoğunluğuyla kredi ödüyor bu nasıl düğün yapacak nasıl ev geçindirecek? Öğretmen kız buluyorlar o kız bunu alır mı? Kız mı düğün yapıp ev geçindirecek? Oğlanın ailesi oğlunu bu duruma düşürürken hiç düşünmüyor. Dediğim gibi her aile bir değil

      Yorumla
    • cicimod
      cicimod
      +1 yıl

      @betterböcek çok güzel yorumlamışsınız. Katılıyorum.

      Yorumla
    • efefor
      efefor
      +1 yıl

      Bazı kelimesini bağzı yazdığını görünce gerisini okumadım, tdk’ya göre doğru olan ‘’bazı’’ yanlış olan ‘’bağzı’’dır. İnsanlar birileri için yorum yapacaksa önce yazdığını okutabilmek için kendini geliştirmeli veya eğitimini yükseltmelidir. Kitap okuyan bir insan kitaplarda bile bazı yazdığını görecektir. Bağzı yazan insan ya üniversite eğitimi almamıştır ya da almasına rağmen inatla kendini geliştirmemiştir

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @efefor üniversite eğitimi aldım canım. Ayrıca sen bende imla hatası ararken kendi yazılarına da aynı hassasiyetle bakmanı öneririm bak yukarda "düğündede" yazmışsın daha "de" bağlacını ayırmayı bilmiyorsun gelmiş ders veriyorsun 🤣 başkasında kusur ararken kendine kör bakma

      Yorumla
  • inflamess0
    inflamess0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl

    Bence konuşmalısın güzelce. Belki o zaman sana bir hak verir. Ama sonuçta oda ailesi, sen olsan ne yapardın. Empati kurmaya çalış

    0
    0 Yorumla
  • coronavar
    coronavar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 60%
    +1 yıl

    Abisi neden ödemiyor Şu an peki? Söyle bişey de olabilir sizin için abisi kredi çeksin. Sizin masraflarını da abisi karşılasın madem.

    0
    0 Yorumla
  • sıradanbiregeli
    sıradanbiregeli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 78%
    +1 yıl

    Kalan borcu abisiyle bölüşmeleri gerekiyor. Nede olsa o kredi abisi için çekilmiş ve şimdi siz evleneceksiniz yakında. Ondan borcu bölüşmeleri gerek.

    0
    0 Yorumla
  • hayalkrntsss
    hayalkrntsss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl

    Bence bu sadece bir başlangıç babam da böyle ona buna para dağıtıyor lafa gelince elinizde avucunuzda bir şey yok diyorlar yiyici bunlar hep.

    0
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 494 cevap paylaştı.

    Bence baba-oğul arasina girme gerekseydi babasida ona cekerdi simdiden ailen mi benmi lafları etme sakin bastan kaybedersin

    0
    0 Yorumla
  • mustafali18
    mustafali18 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    12×5=60 bin tl off be bence uzak dur kardes at gitsin nisani bldaha evlendin direk kemer sikicaksin tsbi sende calisiyoran ayri o zaman laf yok

    0
    12 Yorumla
    • Manisalı1987
      Manisalı1987
      +1 yıl

      *2 yap ayda 1.000 tl değil 2.000 tl diyor.

      Yorumla
    • mustafali18
      mustafali18
      +1 yıl

      120 bin oldu bence olmaz bu is

      Yorumla
    • Edabayramm
      Edabayramm
      +1 yıl

      Hele ki böyle bir dönemde

      Yorumla
    • mustafali18
      mustafali18
      +1 yıl

      Kosarak kacc ordan

      Yorumla
    • Edabayramm
      Edabayramm
      +1 yıl

      😂 Aynen
      Valla ben samimi bir soru sorduğu için samimi şekilde iyiliğini düşünüyorum bu kardeşimizin artniyetim kesinlikle yok olamazda öyle biri degilim

      Yorumla
    • mustafali18
      mustafali18
      +1 yıl

      Bende espri yapiyorm canm yine de siz blirsnz... ama diyim yani bak benm 60 bin liralikk arabam var Şu an borcu 4 bin lira kaldi... bitince 70 bin kredi cekocem 120 binlik araba alicam 5 sene odiycem aralikda ins almis olurim olmez sag kalirsak 😀 ama sen sabit

      Yorumla
    • Edabayramm
      Edabayramm
      +1 yıl

      İnşallap nasip olurda alırsınız 😊

      Yorumla
    • mustafali18
      mustafali18
      +1 yıl

      Insallah eda hanim bir tur atariz dermisim 😎

      Yorumla
    • Edabayramm
      Edabayramm
      +1 yıl

      Teşekkür ederim size nasip olsun yeter

      Yorumla
    • mustafali18
      mustafali18
      +1 yıl

      Tesekkirler size de ins.. sakaydi bu arada afedersn

      Yorumla
    • Edabayramm
      Edabayramm
      +1 yıl

      İnşallah.
      Anladım problem yok 👍

      Yorumla
    • mustafali18
      mustafali18
      +1 yıl

      ✋✋👏👏

      Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl

    Kredi kendi adınaysa ya da kefil olduysa mecbur öder. Olur böyle vakalar çok da şapma geçer zamanla bulaşık makinesi falan almayın dengelenir.

    0
    0 Yorumla
  • GT9001
    GT9001 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 34%
    +1 yıl

    Nişanlının maaşı geliri yüksekse bir sorun olmaz. Fakat az ise evlenince maddi zorluk çekebilirsiniz.

    0
    0 Yorumla
  • Virüs2020
    Virüs2020 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 42%
    +1 yıl

    Zor bir durum ama senden önce olan birşey sen müdahale etme kötü olursun, onlar kendi aralarında anlaşsınlar

    0
    0 Yorumla
  • Kaan_35
    Kaan_35 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 90%
    +1 yıl

    mebla büyükse bak işine millet parayı yesin siz cefasını çekin sokarlar öyle mevzuya

    0
    6 Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Her ay 2.000 tl beş yıl ödenecek borç

      Yorumla
    • Kaan_35
      Kaan_35
      +1 yıl

      geliri nedir nişanlının

      Yorumla
    • İsimsizinbirimidirne
      İsimsizinbirimidirne
      +1 yıl

      Her iki taraf ta haklı. Biri ailesini düşünüyor diğeri geleceğini. Bence de herkes kendi yoluna

      Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      7.000

      Yorumla
    • Kaan_35
      Kaan_35
      +1 yıl

      5binle gecinirim diyorsan sıkıntı yok bu tamamen sana kalmış bir durum

      Yorumla
    • Semarella
      Semarella
      +1 yıl

      Her ay ödüyorsa o parayı 7 binden hiç para kalmaz ben anlamadım yani bir de nisanlanin abisi ne iş yapıyor kendisi niye ödemiyor borcunu

      Yorumla
  • KalbiKırıkAdam01
    KalbiKırıkAdam01 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 45%
    +1 yıl

    şu sözü hiçbir zaman unutma "Ölsem candan anam ağlar, elin kızı yalan ağlar, unutur başka yar arar hakiki yar anam, babam, canlarım"

    0
    2 Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Her aile bir değil bunu da zamanla görürsün

      Yorumla
    • KalbiKırıkAdam01
      KalbiKırıkAdam01
      +1 yıl

      Böcek elbette öyle ne anne babalar var

      Yorumla
  • ThomassShelby
    ThomassShelby Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 40%
    +1 yıl

    Bir insan ailesine sırt çeviremez üstüne düşeni yapacak fedakarlıktir bu saygı duymak lazım helal olsun

    0
    0 Yorumla
  • aybekka
    aybekka Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 55%
    +1 yıl

    Ypapaacak bir şeyin yok bence ödeyecek onu paşa paşa sana da beklemek ve bu konu hakkında o konuşmadık a konuşmamak düşer

    0
    0 Yorumla
  • synbrk
    synbrk Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 31%
    +1 yıl

    Bence onu ilgilendiren bir konu çok üzerinde durma bence

    0
    4 Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Ama eve girem gelir beni de ilgilendirmiyor mu hem zaten benim korktuğum şu ailesi hep böyle bizi sömürmeye çalışır mı

      Yorumla
    • synbrk
      synbrk
      +1 yıl

      Ya şöyle nişanlısın daha bu şeylere şimdi karışma evlendikten sonra bu borç bittikten sonra yine yardımcı olmak isterse o zaman engelle

      Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Haklısınız. Peki sizce şimdiden konuşup önünü kesmeli miyim

      Yorumla
    • synbrk
      synbrk
      +1 yıl

      Zamana bırak

      Yorumla
  • yeşillllll
    yeşillllll Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 89%
    +1 yıl

    Abisi devralsın borcu olmuyor mu öyle.. veya ailesi destek olurlar illaki sen canını sıkma

    0
    1 Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      İnanın canım çok sıkkın. Yorumunuz için teşekkür ederim. Abisi veya babası borcu devralmıyor üstelik bu sürçete kendine ev bile aldı.

      Yorumla
  • MontanaMax
    MontanaMax Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    O zaman sende çalışır yardım edersin kocana. Ya da ayrıl zengin birini bul.

    2
    14 Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Düğünü kız yapsın evi kız geçindirsin eee gelinliği de damat giysin madem 🤣 kafaya bak

      Yorumla
    • MontanaMax
      MontanaMax
      +1 yıl

      Saçma sapan konuşuyorsun. İşiniz gücünüz para pul

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      İyi sen parasız geçin nasıl yapacaksan 😂

      Yorumla
    • MontanaMax
      MontanaMax
      +1 yıl

      Ya boş konuşuyorsun. Kıza çalış yardım et dedin saçma sapan yorum yapıyorsun yok damat gelinlik giysin falan. Ne var çalışsa? evleniyorsa yardım edecek. Senin gibi kocam bana baksın kafasında olanlardan nefret ediyorum

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Kafan güzel mi senin? Elin kızı çalışıp başkasının borcunu ödemek için mi evleniyor? Onu öz ailesi sevmemiş düşünmemiş elin kızından fedakarlık bekliyorsunuz 😂 sanki 40 yıllık kocası çocuklarının babası da

      Yorumla
    • MontanaMax
      MontanaMax
      +1 yıl

      Yahu ne kadar sığ beyinlisin. Kız çalışıp borcu ödesin mi dedik. Çalışıp kocasına yardım etsin ev masraflarına yardım etsin alla alla. Yahu git yorum yapma bana

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Haa adam çalışıp ailesine vermiş oluyor kız da çalışıp evi geçindirecek düğün borçlarını ödeyecek. Sonra da bu parayı kocasının ailesine vermemiş mi oluyor? Dolaylı yoldan olunca olmuyo mu illa direkt mi verecek?🤣

      Yorumla
    • MontanaMax
      MontanaMax
      +1 yıl

      Allah'ım ya nasıl bir varlıkla sınıyorsun. Sanki çocuk bütün maaşını abisinin kredisine verecek. Hey allahım ya. Kızım sen evlenme veya kendine zengin birini bul poponu büyütür oturursun sana bakar. Ok

      Yorumla
    • HolOluluT
      HolOluluT
      +1 yıl

      Pardon müdahil oluyorum ama. 2 bin lira niye abisinin borcuna gidiyor? Yani ne alaka
      Abisi kendi borcunu kendi ödesin. Ya da en başta cekmeyecekti
      Çünkü aynı durumda abisi olsa 5 kuruş vermicek belki de.
      Ileride de ona ödemeseydin dicek

      Yorumla
    • MontanaMax
      MontanaMax
      +1 yıl

      Durumu bilmeden, yaşananları bilmeden yorum yapmak kolay. Abis ödesin o niye ödemesin diyorsunuz. Demekki bir sebebi var keyiften değil. Hanımefendi çok takıyorsa evlenmesn o zaman

      Yorumla
    • HolOluluT
      HolOluluT
      +1 yıl

      5 senede 300.000 bin lira az para mı ya🙄 bu kadar yabana atmayın
      Neyse abisi de sağmalık ineğini bulmus, kardeşi sayesinde ev araba almış. Enayiler olmasa uyanıklar nasıl rahat yaşasın dimi haklısın 😂😂

      Yorumla
    • MontanaMax
      MontanaMax
      +1 yıl

      Dediğim gibi insanların hayatlarınu bilmiyoruz, abisini de tanımıyoruz ailesinide. Oturduğunuz yerden sallamak kolay. Dediğim gibi zor geliyorsa evlenmesin

      Yorumla
    • HolOluluT
      HolOluluT
      +1 yıl

      Iyi madem öyle. Eltisi evde yatarken kendi çalışsın da onlarin borçlarını ödesinler. Artik koysa koymasa da ödesin bakalim mecbur 😂😂 borçlar örmüşler başını
      İns adam kızı denemiyodur

      Yorumla
    • HolOluluT
      HolOluluT
      +1 yıl

      Ödüyosa da helal olsun sağlam enayi bulmuşlar 😂😂

      Yorumla
  • BabyTeacher
    BabyTeacher Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 78%
    +1 yıl

    En sevmediğim şey, malesef yapacak bir şey yok daha onun çok parasını yerler.

    1
    0 Yorumla
  • Maskelimucize
    Maskelimucize Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 56%
    +1 yıl

    Borcu artık abisi ödemeye başlasın sonuçta sizde bir hayat kuracaksınız..

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bence ayrıl gitsin valla kim ne derse desin sevgi aşk yetmiyo bide abisinin oduyormus peki Şu an abisi neden borcu odemiyor? Hemde 5 sene oh valla kendi borclarinizda olsun ekstra bu borç zor işin...

    1
    0 Yorumla
  • BaBaYAGGA
    BaBaYAGGA Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 40%
    +1 yıl

    Düğün borçlarınıda sen ödersin olur biter çocuk tek başına evlenmiyor ya

    1
    4 Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Düğünü kız yapsın evi kız geçindirsin eee gelinliği de damat giysin madem 🤣 kafaya bak

      Yorumla
    • BaBaYAGGA
      BaBaYAGGA
      +1 yıl

      Giyerse giysin ben karışmam aranızda halledin teyze

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Teyze diyenin tipe bak 🤣🤣🤣 gülmekten karnıma ağrıdı 🤣
      Adam yaşlanmış amcaya dönmüş tipi zaten kayık millete teyze diyo. Sen kendini iyi hissedeceksen nine de diyebilirsin 😂

      Yorumla
    • BaBaYAGGA
      BaBaYAGGA
      +1 yıl

      Olur ninem

      Yorumla
  • Gri34
    Gri34 Takip Et
    Bilge Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl

    Çok saçma bence ailesi ödesin krediyi yoksa çok zor durumda kalırsınız

    1
    0 Yorumla
  • Rayan2
    Rayan2 Takip Et
    Master Yaş: 50
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 532 cevap paylaştı.

    Abisinin gücü varken o süreçte ev araba almışken nişanlının bu borcu üstlenmesi abes. Nişanlının aylık geliri ne kadar

    0
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    kazandığı kazançla doğru orantılı bence..
    20 bin kazanıyorsa problem yok ama 3 bin kazanıp 2 bini krediye gidecekse problem..

    0
    2 Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Yedi bin kazanıyor

      Yorumla
    • Anravell
      Anravell
      +1 yıl

      ayda yedi bin kazaniyosa iki bin borc odese bes bin kalir hadi sende calisiyosun desek dokuz bin sekiz bin ayda eve para girecek hem sen calismiyo olsan bile ayda bes bin az parami.

      bence ayrilma mesela benim babam asgari ucretle calisiyo ve biz zamaninda ne borclar odemisizdir yani senin ve nisanlinin durumu cok iyi eger boyle bir sebepten onunla ayrilirsan zaten hic sevememissin demektir.

      Yorumla
  • Sinnnannn
    Sinnnannn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 40%
    +1 yıl

    Senden önce olmuş bir olay yani sanki yapacak bisi yok gibi

    0
    0 Yorumla
  • BELLA_35
    BELLA_35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Para önemliyse o kadar düğün yapmayıver gereksiz masraf zaten millet oynucak ne diye gircen 50 100 binlik masrafa

    0
    4 Yorumla
    • Manisalı1987
      Manisalı1987
      +1 yıl

      Tamam da 50-100 bin TL yi kendi düğünü için yapıcak 125 bin Tl ödemeyi neden bedavaya kocasının ailesi için yapsın.

      Yorumla
    • Ggecce
      Ggecce
      +1 yıl

      @Manisalı1987 nişanlısının abisinin borcu için neden düğün yapmaktan vazgeçsin ki?

      Yorumla
    • Manisalı1987
      Manisalı1987
      +1 yıl

      @Ggecce yanlış anlamışsın beni; bende senin demek istediğini diyorum.

      Yorumla
    • BELLA_35
      BELLA_35
      +1 yıl

      Laa olm gidin başka yerde sohbet edin ank

      Yorumla
  • cicimod
    cicimod Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 85%
    +1 yıl

    Ödemesi şart- borç bu. Krediyi kim çektiyse onun boynunda kalır. Yani başka seçeneği yok.

    0
    1 Yorumla
    • cicimod
      cicimod
      +1 yıl

      Hem siz ne iş yapıyorsunuz? İkinizin de işi iyi olsa ödemesine yardımcı olurdunuz. 5 yıl az değil yani evlenirseniz 1 sene sonra çocuk olur varsayalım bu da çok masraf. Ama şimdi de onlar sizin için redi çeksin diyemeyiz ömür boyu borçlarla yaşanılmaz. Ama çok seviyorsanız beraberce öderseniz belki bu kadar büyümez gözünüzde ama yine hoşnut değilsiniz ayrıca evlilik bu toz pembe değil herşey bazen sorunlar kavgalar olur o borç ise kavgayı kapsamamalı. Yani bunları iyi düşünmelisiniz.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yanlis anlama ama evlenme o zaman borc bitene kadar bosanmalarin cogu parasizliktan dolayi istedigin gibi bisi alamicaksin kendi borclarinizimi oduceksiniz onun ailesini mi sirtinizda tasicaksiniz. babanin evinde kendi parani yee bence

    2
    10 Yorumla
    • efefor
      efefor
      +1 yıl

      Sizde bu kafayla evlilik yürütemezsiniz, para düşünen kadın evlilikte cinsel araç gibi görülür mal gibi değer görür, sevgiyle evlenilir parayla değil, erkek bunu anladığında aldatmalar başlar, sen baba evinde yemeye devam et bencede

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @efefor dusun bir de cocuk yapsalar o borc bitmeden ne olucak akilli bir insan isimi nasil gecinecekler sen kira fatura vs odediklerini de dusun ne anladim ben evlenmekten uzaktan da sevebilir illa sevmekse mesele... ayni cati altinda huzurlu olamadiktan sonra evlenmenin anlami ne

      Yorumla
    • efefor
      efefor
      +1 yıl

      👏🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @efefor durumlari olsa direk borcu kapatirlardi bence ustune bir de kendi dugun borclari eklenecek? Evlilik tek seks mi? Ev sahibi geldiginde asklariyla oderler faturalari borclari insan 1 kez evleniyor. Istedigi gibi yapsin her seyini

      Yorumla
    • efefor
      efefor
      +1 yıl

      Erkekler için %90 seks Türkiyede malesef

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @efefor ben kadin icin yorum yaptim. Girmesin cinsel iliskiye kafasi rahat olsun. Para dusunen kadinla evlilik yurumezmis onune ne yemek koyucak o kadin? Ustune basina bisi alamadiginda.. 5 yil diyor 5 ay demiyor. Bir dugun maliyeti ne? Durumu yoksa iki tarafinda evlenmek niyee ben paraci mi oluyorum realist olunca.

      Yorumla
    • efefor
      efefor
      +1 yıl

      Haklısınız, yaşınız kaç merak ettim , olgun fikirleriniz var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @efefor 23 olucam😂 her acidan dusunmek lazim. Neden rahat hayatimi birakip cile cekeyim.

      Yorumla
    • efefor
      efefor
      +1 yıl

      Mantıklı 👏🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @efefor iste sen boyle bakmiyorsun kadini paraci goruyorsun. Parasiz ne yapabilirsin bir gunde kadinin calismasina guveniyorsa adam hamile kalsa cocuk dogursa kadin cocuga kim bakacak bakici parasimi vericek bir de. 5 yil senet mi imzalicak yasi gelmis 30 a dogurganlik zamani da geciyor. Niye bu kadar stresi yasasin evlenmenesi daha mantikli oda 5 yillik borcu 2 2 degilde 3 3 4 4 odesin cabuk bitirmeye baksin...

      Yorumla
  • TravelerBiker
    TravelerBiker Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 41%
    +1 yıl

    Evlendikten sonra bu süreç devam edecekse başarılar diliyorum

    0
    0 Yorumla
  • Kullanıcı243
    Kullanıcı243 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 46%
    +1 yıl

    Babasi sonucta odeyecek tabi bunu karisman cok sacma sen baban icin kredi cekmezmisin.

    0
    0 Yorumla
  • Musty3467
    Musty3467 Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Kusur bakma size gelip evde yatmak istiyorsunuz güzel kiyafetler yemekler oh daha çok beklersin evlenmeyi eskisi gibi kimse seks için evlenmiyor artık aradaki fark bu.

    0
    0 Yorumla
  • arthur777
    arthur777 Takip Et
    Yoda Yaş: 25
    +1 yıl

    İyide babası ne iş yapıyor kardeşim krediyi çektiyse babası ödesin.
    Hem benden önce diyorsun bilerek nişanlanmışsın.

    1
    3 Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Nişanlıyken bilmiyordum. Babası ticaretle uğraşıyor ama sanırım benimkini saf bulup ödetiyorlar

      Yorumla
    • arthur777
      arthur777
      +1 yıl

      Safmı

      Yorumla
    • arthur777
      arthur777
      +1 yıl

      Tanışmadan önce ödemeye başladı diyorsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sonuçta nişanlınsa eşin değil. Eğerki kendinde bir gelecek korkusu uyandırdıysa başka bir erkek bak sonuçta erkeklerin sonu gelmedi

    1
    0 Yorumla
  • Varsınickimolmasin
    Varsınickimolmasin Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Ayıptır sorması evlenen abi krediyi çeken niye senin ki?
    Senin adami iyi yontarlar benden demesi

    1
    0 Yorumla
  • THATMAN
    THATMAN Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Ailesi taşın altına elini koymalılar. Boylede olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • Amphitryon
    Amphitryon Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Mecbur ödemek zorundasınız onu ama ayrıl derim senden habersiz bir iş yapmış karı koca arasında böyle şeyler olamaz asla

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Daha nisanliyken boyleysen seni dusunemiyorum. abisi babasi o yasa kadar büyütmüş okutmuş 2 aylik nisanlisi gelcek kredi oduyor diye ailesini elestircek paragözsün bana bir boyle birsey desin paragöz olduğunu düşünür ayrılırım

    2
    7 Yorumla
    • YaaReeeN
      YaaReeeN
      +1 yıl

      Bnce ınsanları boyle yargılamamalısınz. Evet herkesın aılesı var ama, bazen ogulları ya gercegı goremıyo ya da herseyı bılıyo bısey dıyemıyo. Bazı aileler kullanıyor resmen daha dogrusu eve ıkı uc maas gırıyo ama maksat karısıyla arası bozulsun, mecbur ödesin bosver parası zaten cok, beklentımız olsun hep boyle gtsın dıye ogullarına acımayıp yüklü miktar kredi cektırıyolar ödettiriyolar. Ama iş dger ogluna gelınce ayırdım yapıp herseyı alıyorlar buda bir haksızlık.. Mevzu para degıl kullanlmak.. Gercekten boyle aıleler var.. Zaten cocugunu düşünen aile hakta yemez.. Kardesler arasında Ayırdım da etmez. Arabasını vs bseylerın satar evladını düşünür yüklü borca sokmaz.. Gercekten cok darda mecbur kalan aıleler için demıyorum..

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @YaaReeeN kesinlikle haklısın her aile bir değil ve böyle evladını istismar eden yeni ev yeni lüks araba için bunu yapan çok aile var ve bunlar genelde iyi maaşı olan gelin seçiyorlar oğullarına. Asla ev kızı seçmezler dikkat edersen

      Yorumla
    • HolOluluT
      HolOluluT
      +1 yıl

      Şu zamanda herkesin paraya ihtiyacı var. Parasız ne alabiliyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @HolOluluT yav bos yapma 7bin ayligi varmış 2si krediye gidiyormus parasız ne alınıyormuş herkes giderde aile kalir yemisim parasini eline para gecmeyen kisiler yorum yapmis hep

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Benim mi elime para geçmiyormuş? 🤣

      Yorumla
    • HolOluluT
      HolOluluT
      +1 yıl

      Iyi ödesin bakalim 300.000 bin lira madem para b. o. k gibiiymiş baska işi ne 😂😂

      Yorumla
    • YaaReeeN
      YaaReeeN
      +1 yıl

      @betterböcek canım aynen öyle bunu kullanarak yapan, kavga etsinler dıye yapan aileler var. Snradan pişman olan oğulları oluyo. Öyle bı zamn gelıyo kı snra oğlanın zoruna gdıyo, hepsi ailesi yalan oluyo eşinden fayda oldgnu anlıyor. Bazen ailesının yapamadığını eşi yapıyo.. En büyük gercek, bılerek kullanarak yapan kişilere o para yaramaz Allah fazlasyla cıkarr bu bir gercek.. Kimsenin hakkı kımsede kalmıyor..

      Yorumla
  • hakannet55
    hakannet55 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Kendi seçimlerin, kendi hayatın, ve dert para ise bunun çözümüde sende, galbia işsiz ve ev hanımısın heralde, para 100 TL bile büyük miktar sana göre ozaman...

    0
    8 Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      2 bin lira az bişey mi? Tipik istismarcı aile modeli. Tüm maaşıyla kredi ödeyen ve öğretmen kızlarla evlenmeye kalkan erkekler var.

      Yorumla
    • hakannet55
      hakannet55
      +1 yıl

      kim bu? 🙊 bende eğitimli düzgün biriyle evlenmek istiyorum çünkü kendi arabası vs olsun isterim. Özgür olsun çünkü

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Yaa bırak sizin gibilerin amacı belli. Ailesi onu düdüklüyor o da düdükleyecek başka bir enayi bulmaya çalışıyor 😂
      İlk buluşmada maaş soran kadrolumusun diye soran bit yatırımın var mı diye soran erkekler de bu model 🤣
      Ama pek düşen yok genelde bu erkeklef evlenemiyor yaşlanıyor istediği kızın başkasıyla evlendiğini görüyorlar , valla benim abim bu duruma düşse kahrolurum uyku uyuyamam yemek yiyemem ama bu erkeklerin ailesi gayet rahatlar

      Yorumla
    • hakannet55
      hakannet55
      +1 yıl

      @betterböcek Benim ne suçum var evleniyorlar nişanlanıyorlar pişman olup sonra lakası olmayan bana laf atıyorlar. Benim evim arabam var, durumum iyi, yatırım amaçlı şeyleri seviyorum. Tutup bu yaşıma kadar sevgili de yapmadım. beni diğerleriyle nasıl karıştırıyorsun, işim iyi, krizde olsa birşey olmaz, yurtdışı ile yazılım işleri yürütüyoruz, yanlış kişiye tosladın. Karşıma düzgün biri çıksaydı ve isterim ki onudna ayrı arabası vs olsun ehliyeti olsun oda özgür olsun, benim ne suçum var ben evlimiyim? nişanlı mıyım?

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Yaa bırak sizin gibilerin ciğerini bilirim. Mantık hep aynı. Evlenirsem elin kızına bakmam o da çalışsın diyen zihniyet. Doyuracak boğaz aramıyorum diyen zihniyet.
      Var öyle tipler. Bunların ekmeği suyu haramdır zaten

      Yorumla
    • hakannet55
      hakannet55
      +1 yıl

      @betterböcek Çoğu erkek böyle Kadını sömürüyor, çoğu erkek ise tam tersi evde dursun hapis gibi diyor, Benim suçum ne? Benim planım şudur, yıllardır kimseyi hiçbirşeye zorlamadım, dürüst oldum, ve kendimi kimseye sömürttürmedim, kimsenin parasınıda istemedim o yüzden kariyer yaptım kendi ayaklarımda duruyorum, karşımdaki nasıl bir insan olacak bilemem ancak, nasıl daha mutlu oluyorsa ben o konuda bir strateji izleyecegim ancak kendi ehliyeti arabası olsun mutlaka isterim gerekirse ben duruma göre alırım hatta, çünkü çocukları okula filan götürür hem gezdirebilir, evde hapis durmaz :D

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Ondan mı çalışan arabası olan kız istiyon? 😂 Yeme bizi birader. Senin gibiler kızdan önce kızın mesleğine bakar. Kadrolu mu geleceği olan garanti bir iş mi maaşı iyi mi vs vs.
      Benim akrabalarımda da var öyle erkekler. Bankacı kız buluyosun görmek bile istemiyor onların maaşı düşük çok çalışıyorlar işleri garanti değil diyo, öğretmen olsun ama kadrolu olsun diyo hem maaşı iyi hem yarım gün çalışır 😂

      Yorumla
    • hakannet55
      hakannet55
      +1 yıl

      @betterböcek Yemin ediyorum ki benim suçum ne? bu zamana kadar bir kız ile teklif edip buluşma bile yapmadım. Yemin ediyorum ya, linkedinden kariyerime bak kolay bir işmi? Böyle analitik ve karmaşık bir işim varken kızın zengin olması filan bunlara kafa bile yoramam 2 Bin TL veya 300 TL hiç önemli değil, karşıma daha bir kısmet bile hiç çıkmıyorken birde eğitimli kadrolu devlette işi olsun filan istemek mi? hatta bunu kızın yüzüne karşı sormak mı? yuh be 40 yıl düşünsem yine aklıma gelmez, eğitimli düzgün biri olsun yeter çalışsın bile demedim ben, çünkü eğitimsiz, dedikoducu ufak şeyleri dert edenleri sevmiyorum, Zaten kafam yogun hem ingilizce ağırlıklı bir iş, tek tek anlatayım mı? algoritma method class Scrumm ekibi, analiz, Test yazmak, Code refactor etmek, Defect çözmek, zerre kadar fikrin yoktur. İşim zaten ciddi ve stresliylen birde beni seven kişiden üç kuruş kazanmayı mı düşünecegim? Anneler günü bile olmadan anneme Otomatik suyu kendi koyan türk kahvesi makinesi alan birisiyim, üç kuruş önemli değil karşımdaki mutlu olsun yeter. Tabiki cahil eğitimsiz biriyle hiç uğraşamam bu yüzden işte.100 TL nin hesabı yapılırmı devamlı? Cahil ve açgözlü birisi yaoabilir sadece.

      Yorumla
  • berk57
    berk57 Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    abisi de size kredi çeksin bakalım da hak yerini bulsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Siz evlenmicek misiniz? 5 yıl evlenmryi düşünmüyorsanız sorun değil. Ama bir kaç yıla sizde evlenceksiniz. Sizin evlenmeniz için kim kredi çekecek?

    0
    0 Yorumla
  • theyshotus
    theyshotus Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Onun yerinde siz olsaydınız ne olurdu acaba? Çünkü öyleleri de var.

    0
    2 Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Ben kızı işe başlar başlamaz lazım diye yüklü kredi çektirip parayı bankaya faize koyan babalar duydum. Hatta bir arkadaşımın babası kızını sevdiğiyle evlendirmedi sırf maaşı gidecek diye. Yani bunu kız babaları da yapabiliyor. Her aile bir değil.
      Oğluna 10 yıllık kredi çektirip yeni ev yeni arana alan çok aile gördüm. Sonrada maaşlı öğretmen gelin buluyorlar kıza kalıyor bütün yük.

      Yorumla
    • Şaziyewaynhaus
      Şaziyewaynhaus
      +1 yıl

      Kesinlikle çok doğru

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Düğün zamani takilari falan satıp kapatmayı planlıyordur belki olamaz mı?

    0
    8 Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Ben ona izin vermem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sakince detaylı konuş herşeyi bence

      Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Doğru söylüyorsunuz evlenmeden önce her şeyi açık açık konuşmak en mantıklısı sanırım... peki borcu nişanlım ben ödeyeceğim bitene kadar derse benim tepkim nasıl olmalı sizce

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Borcun bitene kadar düğünü erteleyelim desen çok mu ters olur acaba bilemedim ki ama hak ediyor sanki

      Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Ama borcun bitmesine beş yıl var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen herşeyi en ince ayrıntısına kadar konuş bence bu böyle olmaz de aldığımız maaslar belli de biz yeni bir başlangıç yapıyoruz de enine boyuna konuşun kafana yatmiyorsa ayrıl en basindan ilerde sorun yasayacagina en mantıklısı bu olur ha kafana yatarsa da devam edersn ama en azından kafandaki soruları ortadan kaldırmış olursunuz..

      Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim yorumunuz ve desteğiniz için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim 😊

      Yorumla
  • Umuttubu
    Umuttubu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 38
    +1 yıl

    Ödeme diyemezsiniz aralarındaki hukuku bilmiyorsunuz, anlatmadınız biz de bilmiyoruz, şu aşamada seçim yapsın istiyorsanız hayal kırıklığı olur, bu arada konu maddiyatsa siz ne koyuyorsunuz ortaya

    1
    7 Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Kızdan ne ortaya koymasını bekliyorsunuz? Düğünü o mu yapsın? Evi o mu geçindirsin? Çeyiz olarak ev araba mı getirsin?

      Yorumla
    • Umuttubu
      Umuttubu
      +1 yıl

      @betterböcek ev araba getirsin demiyorum elbette ama sadece evde dizini kırıp bu şöyle olsun buna bu böyle olsun demekte olmuyor herhalde, kendi çalışıyor mu bak ne diyorum aralarındaki hukuk bilinmiyor belki o adamın ailesinden göreceği dayanışma hanım efensi ailesinde olmayacak, damat bey bu dediklerinizi yapacak olsa gayet normal ama değil mi? sıfır sıkıntı o zaman. Kimse kimseye ev arabayla git demiyor ama ekonomik özgürlüğü varsa o da kendi sınırını ona göre çizer ya da bir hukuk varsa ona göre hareket eder. Aynen hint adetlerine göre evlensinler dedim ben (! )

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Müslüman mısın bilmiyorum. İslamiyette bile eşinin çocuklarının geçimi erkeğe aittir kadından çalışıp para getirmesini bekleyemez. Haa kadın düzgün bir işte kendi isteğiyle çalışıyorsa da kadının parasında hak iddia edemez, kadın kendisi verirse o ayrı. Yani erkeğin yükümlülükleri vardır evlilikte. Ayrıca çoluğunun çocuğunun rızkını başka yerlerde harcayamaz bu da günahtır. Haa diyeceksin aç mı bırakıyor? Bir adam düşün aylık 20 bin kazanıyor ama evine 2 bin harcıyor, eşi ve çocukları düşük bir standartta yaşıyor. İşte bu da günahtır.
      Adam kendi annesi babasının zaruri ihtiyaçlarını giderebilir misal fakirlerse barınma gıda sağlık giderlerini karşılayabilir ama makul ölçülerde olmalı. Ayrıca onların ödeyebileceği bir borcu yüklenip kendi ailesinden kısmamalı.
      Karısı kocasına bunu dile getirdiğinde kocası ona sen ne para getiriyorsun çalışıyor musun ev mi araba mı para mı getirdin ki konuşuyorsun derse o da o adamın karakterini gösterir.

      Yorumla
    • Umuttubu
      Umuttubu
      +1 yıl

      @betterböcek evlilik bile yok kadının çalışıyor olması zaten ekonomik özgürlüğüdür bana kalırsa ancak şu anlaşılmıyor öyle aileler vardır ki adam babası ile çalışır maaş namına doğru düzgün bişey almaz ama evi arabası gibi imkanlar sunulur ona veya çalışıyorsa gelir parasını babasına verir vs vs örnekler çoğaltılabilir doğrudur yanlıştır bunlar tartışılır, her erkek evlenirken maddi ve manevi anlamda sorumlluğu üzerine alır istisnasız bence almak da zorundadır ama bu demek değildir ki müstakbel eşim gelip bana daha önceden kurulmuş ve kararlaştırılmış bir noktada bunu böyle yapamazsın diyecek nasıl ki evliliğin sorumluluğunu alıyorsa ağzından çıkan ve ailesine karşı üstendiği yükümlülüğün de sorumluluğunu alacaktır aksi halde bu da kişinin karakterini gösterir, hayırlısı olsun diyorum ama bu maddi kaygılar da ilişkiyi çok zedeler bana kalırsa, ayrıca evlilik içinde bir takım yükler bölüşülür bunun üzerinde çok durmaya lüzum yok arkadaşlar için hayırlısı olsun

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Ailesi tarafından açıkça sömürülen kişiler hakkında ne düşünüyorsun? Senin kızkardeşin böyle sömürülen biriyle evlense ne düşünürsün?

      Yorumla
    • Umuttubu
      Umuttubu
      +1 yıl

      @betterböcek bakın bu kişi bu borcun altına niye girmiş neticesinde ne olacak bunlar önemli, bir sömürü varsa zaten o adam ailesi ile arasında çizgiyi çizecek o çizgiyi çizemezse o adamın hayatını gelir herkes karalar da olayın bu şekilde geliştiği varsayımı ile konuşuyorsunuz bilmediğimiz şeyler var bunlar netleşmeli hanımefendi sebeplerini biliyor mu ona göre hareket etmek gerekir diye düşünüyorum, siz niye açıkça bir sömürü olduğunu varsaydınız anlamadım

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Adam abisinin düğünü için krediyi çekmiş yüklü ve çok uzun süreli bir kredi.
      Sonra abisi evlenmiş eşi de çalışıyor durumunu düzeltmiş ama ev almış araba almış ama halen borcu üstlenmiyor kardeşi onun borcunu ödemeye devam ediyor. Üstelik şimdi o evlenecek düğün yapacak falan. Bu bir sömürü değil mi?

      Yorumla
  • Kelekbelerdiyarii
    Kelekbelerdiyarii Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Zorluk yaşarsınız kesinlikle evlenince yanlış yapmış

    2
    0 Yorumla
  • dreamliner61
    dreamliner61 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    olabiliyorsan anlayışlı olmaya çalış evet zor durum.

    0
    0 Yorumla
  • Elfmnsre
    Elfmnsre Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Eğer nişanlın tek calisiyorsa. Aileden ailesini yüz üstü bırakmak olmaz ama başka çalışan varsa. Onlarda yardım edebilir..

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Borç bitmeden evlenmem de. Resti çek. 5 sene ailesine çalışacaksınız

    0
    1 Yorumla
    • Edabayramm
      Edabayramm
      +1 yıl

      Aynı düşüncedeyim sizinle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Gençler dini nikahla evlenin ki böylesiyle evlenip ömür boyu nafaka mağduru olmayın.

    0
    0 Yorumla
  • cedricçik
    cedricçik Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bence bir konuşun , tartışın malum sıkıntılı bir durum. Borcu paylaştırmayı da deneyebilirsiniz çözüm odaklı düşünün. Geriisi gelir zaten.

    0
    3 Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Borcu paylaşmayı hayatta kabul etmezler o kadar üste çıkan insanlar

      Yorumla
    • cedricçik
      cedricçik
      +1 yıl

      2 kuruş parayı üstlenmeyecek kadar menfaatçi olmaları çok saçma yazık ya ne diyeyim başka.. Umarım sorununuzu en kısa zamanda çözersiniz🙃

      Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Sanırım çözümsüz ama çok teşekkür ederim

      Yorumla
  • Lemanat
    Lemanat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bence otur kendin düşün eksilerini artılarını tart çünkü durumu senden başka kimse en iyi şekilde bilemez

    1
    0 Yorumla
  • Yandkz
    Yandkz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çocuğun maaşı kaçVe ailesi ödeyecek tabi Büyüt besle ondan sonra baba ben evleniyorum kusura bakma derse ondan uzak duracaksın zaten.

    1
    0 Yorumla
  • Erwa_21
    Erwa_21 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Maddi durumu eğer iyice bence cokta sorun etme çünkü senden önce olmuş olay ya da nişanlına güzel bir dille soyleyebilirsin

    1
    0 Yorumla
  • Semarella
    Semarella Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Nişanlın ne kadar maaş oluyor yetmez o para size sende çalışıyor musun

    1
    2 Yorumla
    • öykü-336
      öykü-336
      +1 yıl

      Ben de çalışıyorum aylık geliri onun 6.000

      Yorumla
    • Semarella
      Semarella
      +1 yıl

      Birbirinizi seviyorsanız bir ortak yol bulunmalı. Abisiyle konuşsa devamını o ödesin. Abisinin düğün masrafını karışamak zorunda mı seninki abisini düşündüğü kadarıyla abisi seninkini düşünmüyor. Seninkinin üzerine gitme bence yazık o arada kalır bir şey diyemiyor demek ki

      Yorumla
  • Devamını Gör (73)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Nişanlım ailesi için 5 yıl boyunca kredi borcu ödeyecek. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Nişanlımın ailesi bizi borca sokuyor. Ne yapmam lazım? 40 cevap verildi
Kocam ailem önce gelir dedi ve abisinin borcunu ödemek için 5 milyon TL kredi çekti. Maaşımız... 13 cevap verildi
Nişanlımın çok borçları var ayrılsammı? 11 cevap verildi
Eşimin borçlari karsisinda ne yapmaliyim ? 18 cevap verildi
Kayınvalidemler sürekli bizden borç istiyor. Borç vermek istemiyorum, ne yapayım? 11 cevap verildi
Nişanlım borç batağındaymış sizce ne yapmalıyım? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨