AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Ayrılmalısın bence bu kadar çekme zorluk. Hayatı birkere yaşıyorsun. İnsanlar zorla evleniyor zaten bu saçmalıktan başka birşey değil.
Ne icin ödüyor ane babasi icinse yapsin ne var bunda
Siz napacaksiniz peki onuda bir düşünsün rahatlığa bak
Nişanlik evlenmeden seni dütmek istiyor. 5 yil boyunca bana sen bakacaksin diyor yani
bence oturun konuşun, nişanlın ailesinin borcunun tamamını ödemek yerine bir kısmını versin daha mantıklı olur
Ya 5 yıl daha bekle ya da ayrıl ya da en kolayı kiranızı ya da herhangibi bir şeyi düzenli olarak yatırsınlar her ay olsun bitsin
Haklısın aslında ama buna sen değilde nişanlın tepki vermeli " ben de evleneceğim 5 yıl borç ödeyemem" diyerek
Aİlesi de size yardım edecekse problem yok. Bunu baştan düşünmek gerek.
Yardım derken neyi kast ettiniz
Siz evlendiğinizde maddi olarak arkanızda olacaklarsa problem yok.
Durmayacaklar sanırım
bozulmakta haklisin.. bu durumda eve kim bakacak sordun mu
Sormadım ama haklısınız bu şekilde sormak en mantıklısı
bir arkadasim vardi. kiz dis hekimi hastanesi vardi kendine ait , erkek arkadasinin da meslegi guzeldi ama kiza buna benzer birsey soylemis. Ailesine ev mi almis oyle birsey, ve her ay kredi odeyecegim demis. arkadasim da baya dusunmustu. zor bir karar.. ve ayrilmislardi.. gerci kiz sorun etmemisti , ama oglan baskasini buluo onunla evlenmisti.. ama onunla da yurutememisti...
Seviyorsa seni ciddi anlamda ve iyi olduguna eminsen koca bir omurun en zor zamanlarinda sna kanat gerecegine inaniyorsan sakin birakma bu zmanda erkek cok adam gibi adam on parmakdan bile daha az
Gerçekten bu durum insanın canını sıkar bence büyük bir adım atmadan konuşmalısın
Nişanlın ailesine düşkün. İleriki zamanlarda senin için daha büyük sorunlar çıkarabilir.
Bence ailesine bu kdr bahliysa helal olsun adama bu adam taş taşır yine sana bakar
Iyi yapmış destek çıkmış ailesine ne yapabilirsinki
Aile resmen son şakasını yapmış
Sana birsey soyluyum mu sakin sakin evlenme inan allaha cok pisman olucaksin boylelerinden hayir gelmiyor emin ol
Evlenme, ben olsam evlenmem huzurunuz olmaz
Gerçekten mi
Evlilik hayal ettiğin adam bir defa saf, ailesi tarafından kullanılıyor. Bir defa ipin ucunu kaçırmış, ekonomik olarak sıkıntılı bir hayat yaşayacaksın, evlendiğin de çocuk vs olduğun da masraf çıkacak ve +2k borcu var zaten çocuğun. Şahsen ben yerinde olsam 5 yılımı çöp etmem
bazı aileler evlatlarını kullanmayı sever
Aynn ya Malesef
Kullanma demeyelim de tam evlenecekken böyle bişeyle karşı karşıya getirmeleri hoş değil
Benim babamda bana kredi çektirdi 10 bin küsür bir kaç taksit ödeyip benim başıma bıraktı bir daha tabiki de asla çekmem :)
@Şaziyewaynhaus
Ama sizin durum yine iyi bu duruma göre 😊
kaçıcam bu evden :D
Ayrıl tabiki uğraşılmaz böyle aile kuzularıyla
Bence ayrılmalısın. Bu böyle devam eder 🌺
Üzülürüm sinirlenirim ama yapacak bir şey yok
Evlenin. Evlilikte keramet , bolluk vardır.
Bosanmakta da bolluk var 😂😂gecim sıkıntısından
@HolOluluT
Kesinlikle 😂
@HolOluluT huzursuzluk olursa olur. Kötü enerji kötü şeyleri çeker. Evrenin değişmez yasasidirda. El ele anlayışla aşılır hersey.
Ama haklısınız bir bakıma koşullar da baz alınarak değerlendirilmeli. Acılar, dertler hakir görülemez.
@Edabayramm kesinlikle de az daha büyü hele, oldun mü ☺
😂 peki efendim
Ama bu durumda benim görüşlerim öyle herkesin görüşüne saygı duyulmalı
@Edabayramm şaka yaaa bana ne ister evlen, ister kaç birine.
Ben kendi derdime düşmüşüm zati.
Aynen öyle
@Edabayramm bahtın, talihin açık, aydın olsun
Sağolun sizinde
Konuşsan normal bir dille?
bişey yapma sansne yani ailesine elbet yrdm edeck
Ne güzel işte ailesine değer veriyor
ayril gitsin at nisani
Yapacak bisey yok ok yaydan çıkmış
Zor durum bıraksan olmaz bırakmasan olmaz
Sizce be yapmam gerekiyor peki
Yaşın dogruysa evlen zorluk cekeceksin ama evlen yani
Ödesin ne var ailesi sonuçta atsın mı
Evi geçindiririm derse sorun etme pişman olursun
Ona destek olucan maddi manevi
Yapacak bisey yok mecbur sahip cikacak
Kuvvet beraberlikten doğar
Peki ne zmn dugun yapacaksınız?
Eylülde allah izin verirse
Evliyken odemesıne izin vermem ben ama geliri yuksek olur beni eksik bırakmazsa karısmam
Yaş kaç senın çalışıyor musun?
Çalışıyorum
Maaşın ne kadar
Ayrıl. Hayır gelmez sana ondan.
Diyelim ki ödemedi. Sen huzurlu olacak mısın?
Abisi ödesin nişanlın neden ödüyor?
Evet ben de o yüzden çok sinirleniyorum inanın. Abisi bu süreçte kendine ev araba aldı
Nişanlın aptal. Bence evlenme onunla.
senden önce alınan kararsa saygı duymalısn
Bu karar bu yuvayı ayakta tutamaz, saygı duyulacak bir karar değil
Her aile bir değil malesef, birçok aile çocuğunu maddi olarak istismar ediyor.
Bağzı aileler evladını kollar yemez yedirir, bağzı aileler çok zorda kalmadıkça yardım etmez ama yeri gelince kıyamaz yetişir, bağzı aileler evlat ayrımı yapar kıymetli evladına yağdırır diğerine yok der birinden alır diğerine verir, bağzı aileler çalışan kazanan evladını sömürür tembel evladına bakar, bağzı aileler tam yiyicidir tüm maaşını alır veya baktı vermiyor veya yarısını veriyor veya evlenmeye niyetli gibi görünüyorsa bişey uydurup gidip kredi çektirip parayı bankaya koyuyor.
Bağzı aileler oğlu iyi bir maaşla çalışmaya başlayınca hemen evini yeniliyor arabayı yeniliyor lüks araba alıyor krediyi de oğluna çektiriyor. Bakıyorsun aile lüks içinde oğlan maaşının çoğuyla 10 yıl kredi ödüyor hiçbirşeye sahip değil yaşı da geçiyor.
Düşünsene öğretmen adam maaşının büyüm çoğunluğuyla kredi ödüyor bu nasıl düğün yapacak nasıl ev geçindirecek? Öğretmen kız buluyorlar o kız bunu alır mı? Kız mı düğün yapıp ev geçindirecek? Oğlanın ailesi oğlunu bu duruma düşürürken hiç düşünmüyor. Dediğim gibi her aile bir değil
benzer bir hikayeyi yaşadık
Kalan para geçimini sağlıyor mu önemli olan bu
Kıt kanaat geçinmek zorunda kalıyoruz
Yarısını ödesin bari pazarlık yap 😁
Sende çek, senin ailene de ödeyin 5 yıl
Napsin çocuk oda istemez ödemek demekki mecburrrr
Herkes gider aile kalır
Ona yardım edebilirsin borç odemesimde
Nişanlanana kadar bilmiyor muydun
Bilmiyordum aramızda maddi konuların lafı hiç geçmedi
Buda senin hatan olmuş
Abiside ödesin o zaman
Eğer seviyorsan sabir etmelisin
Ortak ödersiniz hayat müşterek
Kaynının borcunu gelin niye ödüyor pardon?
Abisi niye ödemiyor
Paralısını bulurdum
Ödemesine yardım edicen seviyorsan nişanlısı
Hiç bozulmana gerekbyok
Yardim et ona
Bence yalan atiyor kumar borcudur o
Ayrılın
Sizin iş olmaz
Boyun eğerse olur diger türlü tabi olmaz
Hemen ayrıl. 1 yıl tamam da 5 yıl nedir yahu. 😏
Yanında olmalı ve ona yardım etmelisin.
Ödesin.