Kaşık ağrım var ve adet olamıyorum ne yapmalıyım?

Kızlar 1 yıllık evliyim ve hiç bir türlü korunma yasamadm yani korunmadik. Sürekli adet gecikmesi var doktora gittim fitil ve bı takım ilaçlar verdi kullandm daha sonrasında doktorm göğüs akintim olduğunu ve kistlerin olduğu söyledi bu durum hamilelikte engel olabilir dedi bir sonraki adetinde gel tekrar ilaca baslayalm dedi.
Geçengün sancilandm ve acile gittim acilde hormon testi yapıldı ve doktor hamilesin dedi kadın doğuma gorunmn lazım dedi adetim 2 aya yaklaşıyor geçti ve ben eşimle kadın doğum doktoruna gittim doktor baktığında hayır hamile değilsin dedi adetini bekle dedi. Ve üzerinde 1 buçuk hafta geçti sol kasigimda çok acayip bı sancı var yürürken zorlanıyorum ve bu 3 4 gündür hiç gecmiyorj bel boşluğumda da sancı var ama adetim gelmiyor doktorum adetini bekle dediği için tekrar doktora gitmeye çekiniyorum çünkü her ay aceba hamilemiyim diye gittiğimde hiç bişey çıkmıyor ve utanıyorum.
Sizcene yapmalıyım? Ağrılarım çok fazlalasti.
Kaşık ağrım var ve adet olamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla