Kızlar 1 yıllık evliyim ve hiç bir türlü korunma yasamadm yani korunmadik. Sürekli adet gecikmesi var doktora gittim fitil ve bı takım ilaçlar verdi kullandm daha sonrasında doktorm göğüs akintim olduğunu ve kistlerin olduğu söyledi bu durum hamilelikte engel olabilir dedi bir sonraki adetinde gel tekrar ilaca baslayalm dedi.
Geçengün sancilandm ve acile gittim acilde hormon testi yapıldı ve doktor hamilesin dedi kadın doğuma gorunmn lazım dedi adetim 2 aya yaklaşıyor geçti ve ben eşimle kadın doğum doktoruna gittim doktor baktığında hayır hamile değilsin dedi adetini bekle dedi. Ve üzerinde 1 buçuk hafta geçti sol kasigimda çok acayip bı sancı var yürürken zorlanıyorum ve bu 3 4 gündür hiç gecmiyorj bel boşluğumda da sancı var ama adetim gelmiyor doktorum adetini bekle dediği için tekrar doktora gitmeye çekiniyorum çünkü her ay aceba hamilemiyim diye gittiğimde hiç bişey çıkmıyor ve utanıyorum.
Sizcene yapmalıyım? Ağrılarım çok fazlalasti.
Geçengün sancilandm ve acile gittim acilde hormon testi yapıldı ve doktor hamilesin dedi kadın doğuma gorunmn lazım dedi adetim 2 aya yaklaşıyor geçti ve ben eşimle kadın doğum doktoruna gittim doktor baktığında hayır hamile değilsin dedi adetini bekle dedi. Ve üzerinde 1 buçuk hafta geçti sol kasigimda çok acayip bı sancı var yürürken zorlanıyorum ve bu 3 4 gündür hiç gecmiyorj bel boşluğumda da sancı var ama adetim gelmiyor doktorum adetini bekle dediği için tekrar doktora gitmeye çekiniyorum çünkü her ay aceba hamilemiyim diye gittiğimde hiç bişey çıkmıyor ve utanıyorum.
Sizcene yapmalıyım? Ağrılarım çok fazlalasti.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Erkekler Ne Diyor
Geçmiş olsun bence hamilesin bulantın falan var mı
Saolun hamile ihtimali veremiyorum kendine çünkü doktor yumurtaliklarin çalışmıyor 0.87 çok tembel dedi. Bulantm var ama bilmiyorm
O zaman gebe kalamazsın
gcms olsun