Polikistik over sendromum varken antidepresan kullanmam sıkıntı yapar mı?

Doktora gitmek istiyorum, gitsem yüksek ihtimalle anlattıklarımdan dolayı verir. Ama polikistik over sendromum var. Kullanan diyen var, düzeni bozuyor diyen de. Zaten pcos çok etkiliyor beni. Bir de antidepresan yüzünden sivilce çıkmasını ya da regl döngümün bozulmasını istemiyorum, gebelik de istiyoruz gerçi onu biraz daha sonra erteleyebilirim ama. Olup kullanan var mı acaba

Polikistik over sendromum varken antidepresan kullanmam sıkıntı yapar mı?
Cevapla