Arkadaşlar sizce abim neden böyle bir şeyi anneme söyler ve söylemekte haklı mı sizce?

Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi geceler diliyorum ben 21 yaşında bir erkeğim benim 25 yaşında bir abim var şimdi bizim bir iş yerimiz var akaryakıt istasyonu oraya normalde abim bakıyor ben öğrenci olduğum için zamanımın çoğu okulda ve evde ders çalışmakla geçiyor bu yüzden bazen abim hastalanıyor karnı ağrıyor ve 1-2 gün yatıyor işe gitmiyor böyle olunca da ben onun yerine 1-2 gün işe gidiyorum şimdi benim abimin hastalığı ailesel Akdeniz hastalığı diye bir hastalık yani bir diğer adı FMF hastalığı şimdi benim abim her ay en az 1-2 defa karnı ağrır yine 2 gün önce de abimin karnı ağrıdı bu yüzden 2 gündür işe gitmiyordu bu sabah işe gitti şimdi dün ve ondan önceki gün abim hasta olduğu için ben abimin yerine iş yerine gitmiştim dün iş yerindeyken oradaki bir çalışanımız bana senin abinin neyi var hastalığı ne neden durduk yere karnı ağrıyor dedi sonra ben de elemana abi benim abimde Akdeniz hastalığı diye bir hastalık var yani her ay en az 1-2 defa karnı ağrır sancı tutar falan dedim sonra çalışan o ne biçim bir hastalık ya dedi sonra ben de çalışana abi ben de bilmiyorum ki şimdi abim kadın da değil diyeyim her ay regl oluyor ama erkek bu dedim meğersem eleman bugün abime ona böyle söylediğimi demiş abim bu sabah biz evde kahvaltı yaparken benim yanımda anneme anne bu dün gidip bizim çalışana demiş ki benim abim her ay regl oluyor halbuki ben öyle bir şey söylemedim sadece bu hastalık regl gibi her ay 1-2 defa oluyor ama sen kadın değilsin ki abi ne regl sen beni yanlış anladın benim kötü bir niyetim yoktu biz sadece kendi aramızda şaka yaptık dedim. Arkadaşlar sizce abim neden böyle bir şeyi anneme söyler ve söylemekte haklı mı sizce?

Arkadaşlar sizce abim neden böyle bir şeyi anneme söyler ve söylemekte haklı mı sizce?
Cevapla