Madem bizi Allah yaratdı neden kadını bu kadar acı çekecek şekilde yaratdı?

Doğum ayrı bir dehşet, HER AY regl ayrı ağrı, hormon dengesizliği ayrı. İlk ilişki yine acı. Neden erkek bedeni bu kadar kusursuz yaratılmışken kadın hep bir acıyla yaşamak zorunda? Tamam regl olmak harika bir sistem, sağlık için. Ama Allah bunu acısız bir şekilde düzenleyemez miydi? Veya doğum? Bu kadar zor muydu Allah için?

Madem bizi Allah yaratdı neden kadını bu kadar acı çekecek şekilde yaratdı?
Cevapla