Eşiniz düğün gecesi regl olduğunu söylese siz de şüpheci ve soğuk davranır mıydınız?

Biz yeni evlendik sayılır. Düğün yapmadık sadece nikah oldu. Ben ilk gece regl oldum. Normalde regl olmama vardı daha. Eşim de biliyordu ama stresten mi artık bilmiyorum erkenden oldum. Duştan çıktım eşime söyledim ben regl olmuşum dedim. Nasıl yani daha yeni olmadın mı sen? Vardı gününe daha dedi. Ben de oldum işte bilmiyorum dedim. Tam bu güne nasıl denk geldi ne biçim tesadüf bu dedi. Ben de bir şey diyeceksen açık açık söyle dedim. Bir şey yok sen üzerini giy dedi çıktı odadan ama o gece bana soğuk davrandı. Sanki yalan söylüyorum 🙄
Eşiniz düğün gecesi regl olduğunu söylese siz de şüpheci ve soğuk davranır mıydınız?
Cevapla