Ben düğünleri ve düğünlerde oyun oynamayı pek sevmem. Düğün yapmakta istemiyorum zaten. :) peki siz Eşiniz düğününüzde oynamasa, tepki gösterir misiniz?

Ben düğünleri ve düğünlerde oyun oynamayı pek sevmem. Düğün yapmakta istemiyorum zaten. :) peki siz Eşiniz düğününüzde oynamasa, tepki gösterir misiniz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Gösteririm. İnsan kendi düğününde oynamaz mı ya.
Göstermem çünkü ben de oynamam
Düğün sevmiyorum zaten
Maalesef bu sorunun cevabını asla bilemeyeceğim..
Hayır zaten ben de oynamayı sevmiyorum ya beraber izlerdik 😃
öyle formaliteden bir iki dakika ellerini kaldırır parmaklarını şıklatır oturur yerine
düğün boyunca oynayacak değil ya
maksat insanların ağzını kapatsın
aaaaa geline bah hiç oynamıyor :D :D demesinler
Yok tepki göstermem. Zaten çalgılı çengili düğün yapmayı da istemiyorum. O yüzden sorun yok yani
Az biraz oynasa iyi olurdu. Hiç oynamayacağım derse ne önemi var ki düğün yapmanın?
Düğün coo saçma bir şey değil mi? Saatlerce güm güm, yüksek sesli müzik, bol dedikodu🤢 kesinlikle düğün yapmak istemiyorum. Nikah yeterli ona da 10 kişi falan
Düğün saçmalık. Milleti eğlendirmek için gereksiz uğraş. Düğün yerine çağır 3,4 yakın arkadaşını, eşin de öyle yapsın. Eğlenmek öyle olmalı sülalece değil
Sadece nikah... bu kadar. Oyle tantanalara gerek yok.
Kötü bir tepki göstermem, ben de oynamayı pek sevmiyorum.
Sen eğlenmeyeceksen düğün yapmanın anlamı yok kızardım tabi. Boşuna masraf yapmış oluyosunuz
Gerçekten hayattaki tek fobim düğünde oynamak. Yemin ediyorum varya tam pskolojik travma. Sırf bu yüzden bile evlenmeyip ömür boyu bekar kalabilirim
Göstermem öyle mutluysa öyle kabul ederim kafasına vura vura oynatacak halim yok
Erkek kadın karışık düğün, eğlenceler bize göre değildir. O onun karısının nasıl oynadığını görecek, senin karını da başka adamlar izleyecek. Yazık...
Bende oynamayacağım için tepki göstermem
yani bir kaşıklarla Ankara havası oynamicaksa eşim deildir zaten buyuk ihtimal. Ama oynamayi sevmiyosa da saygi duyarim
Karşılıklı otururuz milleti izleriz 😃
Tesekkur ederim kendisine
Hayır ama benim eşim oynadı saten
Azcık oynasın bende pek oyun bilmem zaten
boş ver oynamasın en güzeli spckdkdjdj
oynadık ikimizde güzel geçti oynamasa olmaz
Yooo ota boka tepki göstereceksek 😃
Hayır göstermem
Üzülürüm
Evet
Hayır