Bı kıza çok kötü davranıyorum sonumuz ne olur?

O da bana öyle davranıyor ikimizin de sevgilisi var. Rahat durmuyoruz birbirimizden. Birbirimizi kıskanıyoruz ama söyleyemiyoruz. Ne yapacağız bilmiyorum. Kıza sinirlendiğim için osbu muamelesi yapıyorum öyleymiş gibi konuşuyorum onunla çok morali bozuluyor ama o da erkekliğime laf atıyor. Kıyamıyorum slaga üzülünce ciğerim acıyor. Reglken kavga edecektik gene birden ağladı dayanamadım sarıldım uyuttum. Ne yapmalı
Bı kıza çok kötü davranıyorum sonumuz ne olur?
Cevapla