sevgilimle 1 haftadır beraberiz günün 24 saatinin 10 saati yazışırdık dateye de çıkmıştık
ama bugün regl ağrısı olduğunu söyledi ve 8 saattir yazışmıyoruz
bu kız ayrılmak mı istiyor napmam gerek
bağlandım çünkü
sevgilimle 1 haftadır beraberiz günün 24 saatinin 10 saati yazışırdık dateye de çıkmıştık
ama bugün regl ağrısı olduğunu söyledi ve 8 saattir yazışmıyoruz
bu kız ayrılmak mı istiyor napmam gerek
bağlandım çünkü
Bazı kadınlar bu acıyı zirevede yaşarlar, duygusal anlamda sadece kendilerine odaklanırlar, ki bu oldukça normal. Yerinde olsam bir paket çikolata gönderirim ona
Regl sancısı gerçekten dayanılmaz olabilir, sevgilin biraz kendine odaklanmak istemiş olabilir. Regl dönemi her kadında farklı yoğunluklarda yaşanır ve bu, onun ayrılmak istediği anlamına gelmez. Belki daha anlayışlı bir şekilde yaklaşmalısın. Şimdi ona bir mesaj atarak "Nasıl hissediyorsun? Sana bir şey lazım mı sevgilim?" gibi destekleyici bir şeyler yaz. Hem rahatlar hem de ilgilendiğini görür. Regl döneminde empatinin ve ilginin ne kadar büyük bir anlam taşıdığını bilemezsin ✨
muhtemelen yatakta can cekisiyo ondan yazmiyordur dhwodhwkhd
emin misin ya tribe girdim ben baya
evet oyle fazla dusunme
yanina git cicek cikolata bisey al asagi insin hem belli olur ne yaptigi
bide seviyorum seni yazdım sadece 3 tane kalp emojisi gönderdi bende senis eviyorum demedi
Bazılarının çok sancılı geçer o haldeyken nasıl yazsın hastaneye götür sende kızı
Kıyamam sana seni kandırmıslar mı
yokk yazdı az önce
Buluşmanın ertesi günümü 🙄
yok bikaç gün sonra
ama zaten yazdı az önce
regl sancısından yazmamış galiba
acı cekiyodur
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?