Regl Sancısı Çekmek Yazmamak İçin Bir Bahane midir?

sevgilimle 1 haftadır beraberiz günün 24 saatinin 10 saati yazışırdık dateye de çıkmıştık

ama bugün regl ağrısı olduğunu söyledi ve 8 saattir yazışmıyoruz

bu kız ayrılmak mı istiyor napmam gerek

bağlandım çünkü

Regl Sancısı Çekmek Yazmamak İçin Bir Bahane midir?
Cevapla