İş Arkadaşıma Regl Olduğumu Söyledim Diye Kudurdu Resmen?

Ayy inanılmaz valla. Adama "bugün regl oldum ondan biraz yorgun çalışacağım" dedim. Sonra bunu duyan birisi kız diğeri erkek arkadaşım hemen "Sen de ne diye söylüyorsun biraz hastayım de geç herkese yaymak mı gerek" falan demeye başladı. Dünyanın yarısının yaşadığı bir durumdan söz ediyoruz? Bugün dünyanın yarısının başına bir şey gelse haber kanalları akışı kesmeden sürekli medyada tutar, siz kalkmışsınız bir kadının her ay yaşadığı hayatın parçası olan döngüyü söyledi diye susması gerektiğini zannediyorsunuz. Delirmişsiniz. Bir de neyin var denince "regl olmuşum" dememize laf atıyorlar ama "karnım ağrıyor, hormonlarım düzensiz, makat ağrım var, belime ve bacaklarıma ağrı vuruyor, çok halsiz ve yorgunum, bağışıklığım zayıfladı, yüzüm ödem toplamış, iştahsızım/çok yiyesim var, tuvalete gitmem gerek sürekli, of çok kanamam var..." vs diyerek upuzuuun bir açıklama mı yapalım? Normal günde yaşanan karın ağrısı ile bile bir değil regldeki karın ağrısı. Bilimsel olarak desteklenen süreçten söz ediyoruz. İlla bizim acımızı ciddiye almanız için erkeklerle kıyaslama yapmak mı gerekiyor? Evet çok nötr/normal yaşayanlar gündelik yaşamından farksız kalmayanlar da var, çok ağır geçirenler de. Yeter artık. Siz ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
6 ay
Kudurunnnnn hahaahh kudurmaya devam edin
İş Arkadaşıma Regl Olduğumu Söyledim Diye Kudurdu Resmen?
Cevapla