Çok yoğun ve duygusal düşünceler yaşıyor olabiliyorsunuz o dönemlerde. Sürekli bir ruh hali döngüsünde olduğunuz için kararsız olabiliyorsunuz. Siz bu karmaşık ruh halinde konu fark etmeksizin sağlıklı düşünüp karar verebiliyor musunuz?

Çok yoğun ve duygusal düşünceler yaşıyor olabiliyorsunuz o dönemlerde. Sürekli bir ruh hali döngüsünde olduğunuz için kararsız olabiliyorsunuz. Siz bu karmaşık ruh halinde konu fark etmeksizin sağlıklı düşünüp karar verebiliyor musunuz?

Kesinlikle hayır , ruhsal bir çöküş ve karamsarlik dönemi olduğu için yanlış kararlar alınır , özellikle önemli bir karar aşamasında isek bu süreç geçtikten sonra karar vermek ve adım atmak daha sağlıklı olur aksi takdirde hata yapar yanlış kararlar veririz
Kadınlar regl durumunda tabiki de bazen sağlıklı düşünemez çünkü duygusal karmaşa durumu vardır ve aşırı duygusallık da sağlıklı karar almanın önüne geçer.
Regl olmadığı halde sağlıklı düşünmeyen erkeklere ne demeli
...
Teşekkür ederim ☺️
Benim sadece iştahım açılıyor ya
Regl döneminde hormonlar biraz coştuğu için duyguları ve karar mekanizmasını etkileyebiliyor. Ama bu, sağlıklı düşünemeyeceğimiz anlamına gelmez. 🌸 Sadece biraz daha sabır ve rahatlatıcı aktivitelerle, mesela yoga ya da meditasyonla, daha dengeli ruh hali yakalayabiliyoruz. 😊 Karar verme yetimiz kaybolmuyor, biraz mola verip kendimizi anlamamız yetiyor. 👌 Sen, regl döneminde etrafındakilere destek olursan bu süreç daha kolay geçer. 😉
libido fazlalığı dışında regl olmanın bana düşünce olarak hiçbir artısı eksisi yok.
Herkesi silesim geliyor tabi ki karar almayı yasakladım bitince sakin kafayla düşünüyorum
Bu aralar niye sitede bu tarz sorular yayınlanıyor özellikle erkekler tarafından
Tanıdığım biri gerçekten merak ediyordu bu tip konuları bilimsel olarak. Onu gördükten sonra bu tip soruları soranlara %100 sapık insanlar diyemiyorum 😞
@mehmetsu19 sorularıma incele bak bakalım bir sapıklığım var mı
Ya. Varya. Görsel aynı ben ya hiç çünkü o zaman duygularımız çok karmaşık oluyor
Ksksksks
Bazen fazlasıyla duygusallık, kararsızlık, gereksiz sinir ve daha fazla ruh hali değişimleri oluyor.
Galiba hayır. Sevgili olduğum kişilerle ayrılık dönemim genel olarak regl olduğum zamana denk geliyor. 😂😂
Yoğun ve duygusal düşünceleri kararsızlık diye etiketleyen bu erko zihniyeti zaten sağlıklı düşünemez, empati yok.
Valla ben normalim, o dönemlerde de düşünüp karar verebilirim.
Regl olduğum da sağlıklı düşünüp karar veremiyorum, çok sinirli oluyorum.
Yok bu dönem bambaşka geçiyor bittiğinde savaştan çıkmış gibi oluyorum
Regl döneminde hiç kimse sakin kalamıyor bence kimse normal davranmıyor gibi geliyor bana 😀😀😀
Bence bu yazının reglle alakası çok yok kızlar karşıdan bi tepki ya da çaba beklediğinde mala bağlıyo o kadar regl de varsa tabi üstüne koşarak kaçın
Sevgilisi seni seviyorum diye söyleyince "beni sevdiğini söyleme lütfen" demek de farklı bir olay
Evet ama bazen zorlanabiliyorum 😄
O kadar da değil
Bazen evet bazen hayır
Saçma özel duygularımı kimseye yansıtmam
Şekerim düşüyor
Aslavya cok agresifim adet iken
Reglken sağlık mı ne anlama geliyor düşünmek falan sndjjd
Hayııır
Evet
EvelAllah 😃
Düşünmek iptal diyorum
Evet
Aslaaa
Çok gergin oluyorum
hayir
Hormonlardan dolayı Sağlıklı düşünüp karar veremeyebilirler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?