Eşimin parasını harcayamiyorum. Ondan çekiniyorum. Niye böyleyim anlamıyorum ya?

Mesela ondan para isteyemiyorum. Kendi verirse verir. Param olmazsa da istemem öyle. Ya da onun parasıyla gidip kendime kıyafet falan alamam. Evlendik evleneli hiç alışveriş yapmadım Mesela. Çok zorunlu ihtiyacım olduğunda ped gibi onları alırım sadece o kadar. Esimle konuşup çalışmak istediğimi söyleyeceğim o yuzden. Sizce yanlış anlar mı? Sizin esiniz böyle yapsa ne derdiniz?
Eşimin parasını harcayamiyorum. Ondan çekiniyorum. Niye böyleyim anlamıyorum ya?
Cevapla