Regliyken aşırı sinirli veya üzgün olan var mı?

Regliyken karnım ağrıyor, bacaklarım uyuştu, midem bulanıyor, iştah azalıyor. Aşırı sinirli veya bazen dokunsan ağlayacak gibiyim. Bugün bir arkadaşımı engelledim, sevgilime de engel attım. Annemle de tartıştım 😔 Anneme üzüldüm en çok, diğerleri önemli değil 😂 Siz ilk günler nasıl hissediyorsunuz?

Regliyken aşırı sinirli veya üzgün olan var mı?
Cevapla