Kızlar regl olayını sizce abartmıyor musunuz?

Etrafımda olan çoğu kız abartılıyor diyor. Ama kimileri gerçekten ölüm gibi sancı çekiyor görüyorum. Ama bu sinir öfke alınganlık diken üstü tavırlar vs. Bi aydınlatın bizi ya
Kızlar regl olayını sizce abartmıyor musunuz?
Cevapla