Kızlar abartmıyor musunuz bazı konularda ?

burada bazen küçük göğüslü olanlar kötü hissediyorum, sevmiyorum, mutsuzum gibi yapıyorlar.

Bence küçük gayet güzel. Abartmıyorlar mı sizce? Neden sevmiyorsunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Hepiniz memnun musunuz
Güncellemeler
+1 yıl
Küçük göğüslü olmak kötü mü sizce 😉
Kızlar abartmıyor musunuz bazı konularda ?
Cevapla