Güncellemeler
+1 yıl
Hepiniz memnun musunuz
Güncellemeler
+1 yıl
Küçük göğüslü olmak kötü mü sizce 😉
burada bazen küçük göğüslü olanlar kötü hissediyorum, sevmiyorum, mutsuzum gibi yapıyorlar.
Bence küçük gayet güzel. Abartmıyorlar mı sizce? Neden sevmiyorsunuz?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Aynen abartı insan kendini sevmeli
Seninkiler nasıl
Yok senin göğsün küçük yok senin popon yok vs gibi kızları çok aşağılıyorlar sosyal medyada. Onlar da etkileniyor napsınlar garibim
Bence gayet tatlı oluyor. illa büyük olmak zorunda mi
Bence de illa büyük olmak zorunda değil. Küçük de seven var büyük de seven var
Seninkiler nasil peki
?
?
Cevap verir misin 😊
Niye
Ney niye
Ne demek ney niye
Niye yazdın ya. Ney niye
Tamam ya yazmıyorum bay
Tamam tamam.
Senin göğüslerin nasil. Onu sordum
Bay bay
Eee
Bay bay bay bay bay
Baya baya bay
Tkp atıyorum. Ordan söyle istersen 😊
Sağol canım kendini açık ettiğin iyi oldu ben de engel atıyorum
Tamam tatlım. Teşekkür ederim 😉🌷
Yaşıyor musun
Abartmak, ya da sevmemek değil asıl mesele dikkat çekmek, ilgi çekmek. 🥸
Küçük de güzel ama 😘
Bi sorum var
?
Kısa kes kardeşim ya.
Nasil yani