Esim aldıklarıma sürekli laf ediyor. Ne yapmam lazım?

Aldıklarıma sürekli laf yapıyor. Gereksiz birsey almıyorum zaten. İhtiyaç için para istesem söylenerek para veriyor. Çalışayım o zaman bu ne böyle deyince de olmaz öyle şey diyor. Dün ped almak için para istedim bir ton laf etti. Bir isteğin bitmiyor her ay bir de buna mı para vericem diyip durdu. Ne yapayım elimde olan bisey mi sanki dedim. Söylene söylene Verdiği sadece 100 TL oldu. Bu yetmez dedim. Yetir o zaman ne yapayım dedi. Almadım bende. Neyse kalsın istemiyorum dedim. Alt tarafı vereceği ped parasiydi. Durumu kötü de değil. Kendine gelince zaten herseyi aliyor. Yiyor iciyor geziyor tozuyor. Gerçekten o kadar bıktım ki.
Esim aldıklarıma sürekli laf ediyor. Ne yapmam lazım?
Cevapla