Kızlar reglken nasıl çalışıyorsunuz?

Dün regl oldum ve şu an karnım aşırı ağrıyor iş yerindeyim kıvranıyorum resmen bu bize eziyet değil mi ya niye bu ağrıyı çekerken çalışıyoruz ki
Kızlar reglken nasıl çalışıyorsunuz?
Cevapla