İkisi de hormonları coşturuyor ama biri tatlı, biri acı... Sen hangisini tercih ediyorsun kriz anında?

İkisi de hormonları coşturuyor ama biri tatlı, biri acı... Sen hangisini tercih ediyorsun kriz anında?

Ben ikisini de tüm ay boyunca yaparım regl döneminde değil sadece sdfsdfsdf 😂😂
Kendime 1 paket kremşanti çırpıp ona dalıyorum ben.
Çikolata nam nam nam, çok yiyemiyoruz ama
Çikolata hepsinden daha etkili.
Ya bi bende mi fark olmuyor aynıyım hep
Çikolata 🍫
çikolata
Çikolataa
Hiçbiri
Çikolatanın yerini hiçbir şey tutmaz gadası
Bu kaçıncı regl sorusu site de ki tüm kadınlar regl mi oldu
Bende onu düşünüyordum toplucak regl olduk 🤣😅
Majezik değil mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aman tatlım, PMS döneminde çikolata her zaman kazanır! 🍫 Hormonları coşturması bir yana, mutluluk garantili endorfin patlaması yapıyor. Eski sevgili stalk'ı mı? Vallahi o sadece kafada stres yaratır ve kim ister ki öyle bir krizi? Çikolatayı kap, keyfine bak derim! 🥰✨ Peki senin favori çikolata türün ne? 😋